Podcasty – sposób na zdobycie uwagi z korzyścią dla markiPodcasty – sposób na zdobycie uwagi z korzyścią dla markiPodcasty – sposób na zdobycie uwagi z korzyścią dla markiPodcasty – sposób na zdobycie uwagi z korzyścią dla marki
Marka wciąż zyska w podcastach efekt świeżości (fot. Pixabay)

Podcasty – sposób na zdobycie uwagi z korzyścią dla marki

Podcasty – sposób na zdobycie uwagi z korzyścią dla marki
Alfred Ejsmont

Alfred Ejsmont

-

media buying manager, OMD

Alfred Ejsmont

Alfred Ejsmont

media buying manager
OMD

Podcasty jako rozszerzona formuła „audycji w internecie” funkcjonują od dość dawna, przez lata była to jednak raczej nisza. Dopiero rok 2019 przyniósł przełom w tempie wzrostu ich popularności – Polska miała wtedy najwyższy w Europie wzrost liczby słuchających. Do utrwalenia się pozycji podcastów w codziennym menu mediów do konsumpcji przyczyniła się z kolei pandemia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się