„Kto, jak nie Ty?” – pyta Kaufland Polska w kampanii marki pracodawcy
  • 0
  • 4
19.11.2019

„Kto, jak nie Ty?” – pyta Kaufland Polska w kampanii marki pracodawcy

Kaufland Polska prowadzi kampanię employer brandingową. Akcja zachęca do podjęcia pracy w firmie poprzez ukazanie sylwetek obecnych pracowników oraz prezentację możliwości rozwoju.

Działania pod hasłem „Kto, jak nie Ty?” są prowadzone przede wszystkim w kanałach social media. Zostały podzielone na cztery cykle tematyczne:

  • „Ludzie w Kaufland” – cykl poświęcony pracownikom firmy,
  • „Praca w Kaufland” – cykl poświęcony ofertom pracy i wakatom w firmie,
  • „Kariera w Kaufland” – cykl ukazujący możliwości rozwoju w firmie,
  • „Chwalimy się. Dzieje się” – cykl poświęcony nowościom, innowacjom, ciekawym akcjom i wydarzeniom.

Wierzymy, że najlepszymi ambasadorami naszej firmy są sami pracownicy. Dlatego naturalną koleją rzeczy było zaangażowanie ich do najnowszej kampanii. Proponując takie rozwiązanie, nie spodziewaliśmy się aż tak dużego zainteresowania i zaangażowania ze strony pracowników. Bardzo nas ono cieszy – mówi Małgorzata Ławnik, dyrektor pionu personalnego w Kaufland Polska.

Strategia komunikacji i kreacja zostały przygotowane przez agencję Kamikaze na bazie materiałów od Kaufland Polska. Sieć dostarczyła m.in. materiały z sesji zdjęciowych z pracownikami, ich prawdziwe wypowiedzi i relacje. Ma to dodatkowo wzmacniać i uwiarygodniać kampanię. Agencja Kamikaze zajęła się też produkcją i obsługą publikacji materiałów w social media.

  • 4
„Kto, jak nie Ty?”

„Kto, jak nie Ty?” – kampania employer brandingu Kaufland Polska

„Kto, jak nie Ty?”
„Kto, jak nie Ty?”
„Kto, jak nie Ty?”

19 listopada 2019

18 listopada 2019