Wiele bojkotu o nicWiele bojkotu o nicWiele bojkotu o nicWiele bojkotu o nic
Ta kreacja to fotomontaż. Ale zrobiło się głośno

Wiele bojkotu o nic

Wiele bojkotu o nic
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Jeszcze 10–15 lat temu nie do wyobrażenia była tak szybka komunikacja, jaką mamy dziś dzięki Internetowi. Olbrzymie tempo życia wpływa też na media – informacje z drugiego końca globu dostarczane są natychmiast. Niestety, z ich rzetelnością bywa różnie. Niska jakość przekłada się na dezinformację, a czasem i kłopoty wizerunkowe firm i marek.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się