Sokołów z kampanią wizerunkową „Dla tych, co kochają smak”
  • 1
  • 1
19.11.2019

Sokołów z kampanią wizerunkową „Dla tych, co kochają smak”

Wystartowała kampania wizerunkowa producenta mięsa i wędlin, firmy Sokołów. Spot prezentuje, w jaki sposób asortyment marki odpowiada zróżnicowanym potrzebom poszczególnych grup konsumentów.

Kampania, którą prowadzi Sokołów, trwa w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, radiu, na outdoorze, w Internecie i za pośrednictwem materiałów POS. Spot to zestawienie rozmaitych sytuacji, w których sprawdzają się produkty Sokołowa – mięsa, wędliny, przekąski.

Reklama będzie emitowana w stacjach telewizyjnych: TVP 1 i 2, TVN, TVN7, TVN 24, Puls, TVN Style, Polsat. Kampania potrwa do stycznia 2020 r.

Twórcą spotu jest agencja GPD.

  • 1
Sokołów

Sokołów rozpoczął kampanię wizerunkową

18 listopada 2019