Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty
  • 0
  • 9
26.05.2023

Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty

Znamy firmy nagrodzone w V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023. Firmy biorące udział w konkursie mogły zgłaszać swoje kampanie w piętnastu kategoriach. Tytuł Agency of the Year ponownie otrzymała Sales Tube. Statuetka Brand of the Year trafiła do Decathlonu, a nagrodę Grand Prix po raz pierwszy otrzymała agencja Cube Group.

Performance Marketing Diamonds EU to międzynarodowy konkurs organizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Jury docenia w nim kampanie performance marketingu i afiliacji realizowane zarówno na rodzimym, jak i europejskim rynku. Uroczysty finał konkursu odbył się 25 maja w Mokoto Events w Warszawie.

Tegoroczna edycja Performance Marketing Diamonds po raz pierwszy objęła zasięgiem całą Unię Europejską. Lista kategorii została rozszerzona o nowe obszary. E-Izba może się również pochwalić rekordową jak dotychczas liczbą zgłoszeń.

Kategorie podzielone zostały na 4 bloki tematyczne:

  • Performance & Affiliate
  • Content Performance
  • Creative Performance
  • Strategy Performance

Jury złożone z ekspertów branży marketingowej i e-commerce w pierwszej fazie ocen nominowało 49 najlepszych kampanii w piętnastu kategoriach. Spośród nich wyłoniono zwycięzców.

  • Kolejny rok z rzędu agencją roku została SalesTube. Otrzymała najwięcej, bo aż 3 nagrody.
  • Grand Prix konkursu powędrowało do Cube Group.
  • Tytuł Brand of the Year zdobył Decathlon.

– Tegoroczna edycja konkursu pokazuje, jak zmienia się rynek digital i performance marketingu w Polsce. Działania w tym obszarze są coraz bardziej zróżnicowane. Doskonale potwierdziły to zgłoszenia interesujących i efektywnych kampanii z różnych kategorii. Z perspektywy najpopularniejszej platformy zakupowej w Polsce, dla nas szczególnie istotne jest dostrzeżenie przez Izbę Gospodarki Elektronicznej retail mediów jako istotnego elementu działań reklamowych brandów i bardzo mocne zgłoszenia konkursowe w kategorii The Most Effective Retail Media Campaign.

Gratuluję zwycięzcom i jestem przekonany, że ich przykład zachęci kolejne agencje do włączania działań w tym obszarze w propozycje ofertowe dla klientów – mówi Krzysztof Andrzejczak, group advertising sales and business growth director w Allegro i juror w konkursie.

Przyznano również wyróżnienie dla agencji Performance Media, za „kreację wpiętą w twarde działania performance marketingu”.

W trakcie gali wręczono też nagrodę E-commerce Champion 2023, która została przyznana Łukaszowi Szymuli (country manager CEE & Poland, Tradedoubler Polska) za szczególne osiągnięcia w performance marketingu.

Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwał audytor – Kancelaria Sowiński i Partnerzy.
Partnerami głównymi konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023 były Allegro oraz Kinguin.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym konkursu.

  • 9
Laureaci konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023

Laureaci konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023

Laureaci konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023
Laureaci konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023
Laureaci konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023
Laureaci konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023
Laureaci konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023
Laureaci konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023
Laureaci konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023
Laureaci konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023

26 maja 2023

25 maja 2023