1 1 0 5.06.2024„Rób swoje. Powtórz” – kampania napoju TigerRuszyła kampania napoju energetycznego Tiger (Grupa Maspex) „Rób swoje. Powtórz”. Jej celem jest wzbudzenie większego zainteresowania marką, uwzględniając impulsowość kategorii, różnorodność okazji konsumpcji oraz najnowsze trendy w komunikacji.
0 1 0 5.06.2024„Skok w dorosłość” – raport Instytutu Badawczego IPC o młodzieżyJak uczniowie pod koniec szkoły średniej kształtują swoje życiowe drogi? Odpowiedzi na to i inne pytania znalazły się w wynikach badania „Skok w dorosłość”, przeprowadzonego na zlecenie Politechniki Wrocławskiej przez Instytut Badawczy IPC.
1 1 0 4.06.2024Krzysztof Zalewski w globalnej kampanii Costa Coffee „Rozbudź kreatywność”„Rozbudź kreatywność” to globalne hasło kampanii Costa Coffee. Marka nawiązała współpracę z muzykiem młodego pokolenia – Krzysztofem Zalewskim.
1 1 0 4.06.2024Publicon przedstawia nowe pozycjonowanie na 18. urodzinyOsiemnaście lat temu Publicon obsłużył swojego pierwszego klienta. Z tej okazji agencja przedstawia nowe pozycjonowanie. Claim „Human Touch” podkreśla, jak istotny w czasach AI jest ludzki wymiar współpracy z klientem.
0 15 0 4.06.2024Nowa streetwearowa, oldschoolowa kolekcja Lidl FanLidl poszerza kolekcję ubrań i akcesoriów z logo sieci. Od 6 czerwca na półkach sklepów stacjonarnych oraz online dostępne będą m.in. kapelusze, torby nerki, klapki, komplety dresowe i tenisówki.
1 5 0 4.06.2024Robert Lewandowski w kampanii Zalando „Najlepsze jeszcze przed tobą”Wysyłkowy sklep internetowy Zalando w kampanii chce motywować do aktywnego stylu życia i próbowania nowych wyzwań sportowych. Marka promuje pozytywny wpływ sportu na zdrowie i poczucie przynależności. W czerwcu wprowadza pierwszą kolekcję adaptacyjnej odzieży sportowej.
1 3 0 3.06.2024„Zadbaj o to, co jest w środku” – Answear podpowiada, jak radzić sobie z przebodźcowaniemMarka multibrandowego sklepu online Answear rozpoczyna trzecią edycję akcji „Zadbaj o to, co jest w środku". Koncentruje się w niej na dobrostanie psychicznym i radzeniu sobie z przebodźcowaniem.
1 2 0 3.06.2024Lody Kaktus zapraszają do strefy House of Kaktus po immersyjne doświadczeniaKampania lodów Kaktus ruszyła 1 czerwca. Strefa House of Kaktus zostanie uruchomiona 14 czerwca w warszawskim Koneserze. Zaoferuje interaktywne doświadczenia z digitalową postacią Kaktusa Jeżora.
1 1 0 3.06.2024Oranżada Hellena Musssująca na platformie Roblox w kampanii skierowanej do pokolenia AlfaKampania, którą prowadzi Oranżada Hellena Musssująca, ma na celu dotarcie do pokolenia Alfa. Wśród kanałów dotarcia znajdują się TikTok, Roblox i influencerzy.
2 1 0 3.06.2024Sylwia Przetak i Magdalena Dąbkowska w nowej kampanii Link4Link4 promuje pakiet OC. Motywem przewodnim kampanii jest utwór „I love Rock 'n' Roll” w interpretacji Sylwii Przetak i Magdaleny Dąbkowskiej.