Kaufland z kampanią programu lojalnościowego
  • 3
  • 1
5.03.2023

Kaufland z kampanią programu lojalnościowego

Kampania rozpoczęła się 26 lutego. Kaufland podkreśla zalety programu lojalnościowego w humorystycznych reklamach nawiązujących do aktualnych trendów. Wykorzystał np. znany z serialu „Wednesday” taniec głównej bohaterki.

Hasło przewodnie kampanii to „Każdy z nas oszczędza z Kaufland Card”. Komunikacja nowego programu lojalnościowego odbywa się za pośrednictwem niemal wszystkich dostępnych kanałów. Z reklamami można spotkać się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych, na wybranych platformach VOD oraz w aplikacji Spotify.

Ogólnopolska kampania outdoorowa obejmuje billboardy, citylighty na przystankach komunikacji miejskiej, a także siatki wielkoformatowe oraz ekrany digital out of home. Spot promujący program Kaufland Card można zobaczyć również przed seansami filmowymi w kinach sieci Helios oraz KinAds.

W ramach komunikacji digital, która rozpoczęła się 27 lutego, wykorzystywane są media własne – strona internetowa, aplikacja, a także media społecznościowe sieci. Publikowane są w nich humorystyczne klipy podkreślające korzyści Kaufland Card.

Marka zatrudniła również influencerów, którzy w relacjach pokażą, jak mieli okazję jako pierwsi przetestować nowy program lojalnościowy. Swoimi wrażeniami podzieli się m.in. znana prezenterka telewizyjna Anna Nowak-Ibisz. Na profilach sieci Kaufland na Facebooku i Instagramie dla klientów przygotowano konkurs, w którym do wygrania będą iPhone’y oraz vouchery na zakupy w sklepach.

Pomysł kreatywny przygotowała agencja Kalicińscy, produkcją zajęła się FeelMovie. Zakup mediów – dom mediowy The Media Insight.

  • 1
Kaufland promuje program lojalnościowy

Kaufland promuje program lojalnościowy

5 marca 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.03.2023

Sport, technologia i biznes. SportWin i Publicon Sport zapraszają na SportBiz Summit 2023

Skalowanie biznesu na bazie marketingu sportowego, zmiany w śledzeniu widowisk sportowych, rewolucja technologiczna, rosnąca rola sportu kobiecego. To niektóre z zagadnień SportBiz Summit 2023, największej tego typu konferencji branżowej w Europie Środkowo-Wschodniej, która odbędzie się w Warszawie 7 i 8 marca. Do agencji SportWin, wieloletniego organizatora wydarzenia, w tym roku dołączył Publicon Sport, wyłączny partner marketingowy Polskiego Związku Piłki Nożnej.

3 marca 2023