Kaufland z kampanią programu lojalnościowego - Marketing przy Kawie
Kaufland z kampanią programu lojalnościowego
  • 3
  • 1
5.03.2023

Kaufland z kampanią programu lojalnościowego

Kampania rozpoczęła się 26 lutego. Kaufland podkreśla zalety programu lojalnościowego w humorystycznych reklamach nawiązujących do aktualnych trendów. Wykorzystał np. znany z serialu „Wednesday” taniec głównej bohaterki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54990 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 marca 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.03.2023

Sport, technologia i biznes. SportWin i Publicon Sport zapraszają na SportBiz Summit 2023

Skalowanie biznesu na bazie marketingu sportowego, zmiany w śledzeniu widowisk sportowych, rewolucja technologiczna, rosnąca rola sportu kobiecego. To niektóre z zagadnień SportBiz Summit 2023, największej tego typu konferencji branżowej w Europie Środkowo-Wschodniej, która odbędzie się w Warszawie 7 i 8 marca. Do agencji SportWin, wieloletniego organizatora wydarzenia, w tym roku dołączył Publicon Sport, wyłączny partner marketingowy Polskiego Związku Piłki Nożnej.

3 marca 2023