Dyrektywa DAC7 – rozumiemy jej konsekwencje? - Marketing przy Kawie
Czy Polacy handlujący w sieci rozumieją konsekwencje unijnej dyrektywy DAC7? – zbadał to Pollster
  • 0
  • 5
18.04.2024

Czy Polacy handlujący w sieci rozumieją konsekwencje unijnej dyrektywy DAC7? – zbadał to Pollster

Instytut Badań Pollster zapytał Polaków o to, czy słyszeli o pracach nad wdrożeniem ustawy dostosowującej polskie prawo do dyrektywy DAC7. Nakazuje ona platformom sprzedażowym zbieranie i przesyłanie do urzędów skarbowych informacji o niektórych transakcjach sprzedażowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56339 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 kwietnia 2024

17 kwietnia 2024

  • 1
  • 2
  • 0
17.04.2024 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Schiessl Polska rusza z kampanią video na klimatyzatory i pompy ciepła Hisense – „Hisense – Twój naturalny wybór”

Branża HVAC&R z pewnością nie widziała jeszcze takiego contentu! Schiessl Polska startuje z kampanią video, dotyczącą klimatyzatorów i pomp ciepła Hisense – „Hisense – Twój naturalny wybór”. Seria filmów, przybliżająca urządzenia, będzie cennym źródłem wiedzy zarówno dla instalatorów z branży HVAC&R, jak i użytkowników końcowych.