Biedronka w kampanii rymuje o pracownikach - Marketing przy Kawie
Biedronka w kampanii rymuje o pracownikach – trzynastozgłoskowcem
  • 0
  • 1
12.04.2023

Biedronka w kampanii rymuje o pracownikach – trzynastozgłoskowcem

Sieć sklepów opowiada trzynastozgłoskowcem o pracy osób, które zatrudnia. To kolejna odsłona kampanii „Biedronka to my. Codziennie”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56078 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 kwietnia 2023

11 kwietnia 2023