- 0
- 1
Biedronka w kampanii rymuje o pracownikach – trzynastozgłoskowcem
Sieć sklepów opowiada trzynastozgłoskowcem o pracy osób, które zatrudnia. To kolejna odsłona kampanii „Biedronka to my. Codziennie”.
Biedronka zatrudnia około 80 tys. pracowników. Najnowsza kampania to „wyraz ich docenienia”, jak komentuje Jarosław Sobczyk, dyrektor personalny sieci.
W najnowszej kampanii employer brandingowej firma opisuje zadania pracowników. Praca, którą Biedronka pokazuje w reklamie, często pozostaje niezauważona przez klientów. Czytany przez lektora trzynastozgłoskowiec opisuje zespół, który na co dzień obsługuje klientów. W filmie nie występują zawodowi aktorzy. Ich role odgrywają pracownicy Biedronki w rzeczywistych sytuacjach.
Nowej odsłonie kampanii „Biedronka to MY. Codziennie” towarzyszą działania realizowane m.in. w telewizji, radiu, internecie – w tym w mediach społecznościowych i kanałach własnych Biedronki. Część działań klienci będą mogli też usłyszeć w sklepach sieci. Kampania wystartowała 9 kwietnia i potrwa 3 tygodnie. Za strategię i kreację odpowiada agencja DDB Warszawa. Produkcją zajęło się studio Oto Film, a planowaniem i zakupem mediów Wavemaker.
- 1