- 0
- 1
GymBeam współpracuje z influencerem i trenerem Piotrem Boreckim
Marka fitness i e-sklep z odżywkami GymBeam nawiązała współpracę z Piotrem Boreckim. To trener personalny i utytułowany zawodnik konkursów kulturystycznych.
– Współpraca z influencerami to nieodłączna część naszej strategii marketingowej. Stawiamy przede wszystkim na osoby aktywne na różnych platformach społecznościowych. To ludzie, którzy mają szerokie grono odbiorców, a ich wartości są zgodne z ideą naszej marki. Jesteśmy przekonani, że nawiązanie współpracy z Piotrem Boreckim pozwoli nam na dotarcie do kolejnych grup docelowych, które nam zaufają i dołączą do grona stałych klientów. Wierzymy, że dzięki współpracy z nowymi ambasadorami umocnimy naszą pozycję jako najszybciej rozwijającej się marki w regionie CEE – mówi Peter Rak, regional country manager GymBeam.
Piotr Borecki to trener personalny i zawodowy szkoleniowiec, ale i aktywny zawodnik sportów sylwetkowych
W 2014 r. zdobył mistrzostwo Europy oraz wicemistrzostwo świata w kulturystyce. Zawodowiec Pro League, jest jednym z nielicznych Polaków w historii, którzy zakwalifikowali się do Mr Olympia w Las Vegas. To najbardziej prestiżowe zawody na świecie. W mediach społecznościowych inspiruje innych do zmiany stylu życia i podejmowania aktywności fizycznej.
– Większość osób kojarzy mnie ze sceny kulturystycznej i z działalności w kanałach społecznościowych. Na co dzień pracuję jako trener personalny i prowadzę treningi online. Aktualnie jestem w sezonie startowym. Rozpocząłem go w Irlandii jako zawodnik ligi Pro, zajmując 5. miejsce w kategorii classic physique. To dla mnie ogromny sukces, jednak moje ambicje sięgają znacznie dalej – w kierunku zawodów Mr Olympia. Bardzo się cieszę, że marka GymBeam będzie mi towarzyszyć w przygotowaniach do kolejnych zawodów, na które wybieram się do Meksyku i Kolumbii – komentuje Piotr Borecki.
Idea powstałej w 2014 r. na Słowacji marki opiera się na promowaniu aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia. Elementem strategii jest stałe rozszerzanie portfolio projektów współpracy z nowymi influencerami i dotarcie do nowych grup odbiorców. Dzięki temu marka umacnia swoją pozycję na obecnych rynkach i rozwija działalność.
- 1