Kanał Sportowy usunięty i przywrócony przez Google
  • 0
  • 1
17.09.2021

Kanał Sportowy usunięty i przywrócony przez Google

16 września po południu prowadzony przez Krzysztofa Stanowskiego, Tomasza Smokowskiego, Michała Pola i Mateusza Borka Kanał Sportowy zniknął z YouTube. Po kilku godzinach powrócił.

Osoby, które w czwartkowe popołudnie chciały obejrzeć zamieszczone w kanale materiały, trafiły na informację, że został on „zamknięty z powodu wielokrotnych lub poważnych naruszeń zasad YouTube, nieuczciwych praktyk i treści wprowadzających w błąd lub innych naruszeń warunków korzystania z usługi”.

Założyciele Kanału Sportowego poinformowali, że wyjaśniają sprawę. Po godzinie 18:00 kanał został przywrócony. Brakuje w nim jednak odcinka „Oktagon Live”, dotyczącego m.in. walki kobiety z transseksualną zawodniczką. Jeden z uczestników programu miał stwierdzić, że takie osoby nie powinny mieć prawa do udziału w walkach MMA z kobietami.

Kanał Sportowy działa na polskim YouTube od 1,5 roku. Ma 570 tys. subskrybentów, a zamieszczone w nim treści wyświetlono 190 mln razy.

  • 1
Kanał Sportowy

Kanał Sportowy na kilka godzin zniknął z YouTube

17 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.09.2021

„Człowiek 2040” – T-Mobile i Polityka Insight we wspólnym projekcie o tym, jak będzie wyglądać Polska za dwie dekady

Czy aukcja 8G już wystartowała? Czy sztuczna inteligencja radzi sobie w prowadzeniu terapii zdrowia psychicznego? I czy paraolimpiada ma jeszcze sens, jeśli sportowcy bioniczni startują w głównych igrzyskach? Na te i szereg innych pytań analitycy Polityki Insight będą szukać odpowiedzi w serwisie „Człowiek 2040”, stworzonym we współpracy z T-Mobile Polska.

16 września 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
16.09.2021

„IT Heroes – bohaterowie codzienności”. No Fluff Jobs startuje z kampanią wizerunkową i tworzy oddychający mural

No Fluff Jobs, polski portal z ofertami pracy dla branży IT, wystartował z kampanią „IT Heroes – bohaterowie codzienności”. Jej celem jest przełamanie stereotypów związanych ze społecznością IT i pokazanie programistów jako osób, które czynnie uczestniczą w cyfrowej rewolucji, ułatwiając codzienny dostęp do wiedzy, usług czy towarów.