Zygmunt Chajzer nowym ambasadorem Neonet
  • 1
  • 1
16.09.2021

Zygmunt Chajzer nowym ambasadorem Neonet

Gwiazdą kolejnej odsłony kampanii telewizyjno-radiowej marki Neonet został dziennikarz i prezenter Zygmunt Chajzer. Nowy spot skupia się na znalezieniu rozwiązań, które sprawdzą się na co dzień. Wpisuje się w komunikację marki pod hasłem „Mówisz – masz”, która ma na celu pokazanie zrozumienia zróżnicowanych potrzeb klientów.

Neonet w maju bieżącego roku rozpoczął kampanię wizerunkowo-produktową „Mówisz – masz”. Jej ambasadorami zostali dotychczas m.in. modelka Joanna Krupa, szef kuchni Michel Moran, a także prezenter telewizyjny Krzysztof Ibisz. Marka w swojej komunikacji podkreśla jakość obsługi klienta, która w połączeniu z optymalnie dobranym asortymentem ma być gwarancją łatwego i przyjemnego procesu zakupowego.

W kolejnej odsłonie działań reklamowych sieć skupia się na zaprezentowaniu szybkiej i profesjonalnej pomocy w wyborze sprzętu przez klientów, którzy znaleźli się w nagłej potrzebie. Dzięki tak budowanej komunikacji marka chce pokazać, że zakup elektroniki domowej może być łatwy.

Wizerunek nowego ambasadora pojawi się w reklamach telewizyjnych i online, ale również m.in. w niemal trzystu sklepach Neonet na terenie całej Polski. Kampania prowadzona jest także na platformie VoD, różnorodnych nośnikach online, POS i innych.

Strategia, kreacja i nadzór nad realizacją działań promocyjnych: Opus B. Spot przygotował dom produkcyjny Bomaye.

  • 1
Zygmunt Chajzer nowym ambasadorem marki Neonet

Zygmunt Chajzer nowym ambasadorem marki Neonet

16 września 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
16.09.2021

„IT Heroes – bohaterowie codzienności”. No Fluff Jobs startuje z kampanią wizerunkową i tworzy oddychający mural

No Fluff Jobs, polski portal z ofertami pracy dla branży IT, wystartował z kampanią „IT Heroes – bohaterowie codzienności”. Jej celem jest przełamanie stereotypów związanych ze społecznością IT i pokazanie programistów jako osób, które czynnie uczestniczą w cyfrowej rewolucji, ułatwiając codzienny dostęp do wiedzy, usług czy towarów.

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
16.09.2021

Największe sieci handlowe łagodzą skutki inflacji dla klientów – pokazuje badanie „Koszyk zakupowy” ASM Sales Force Agency

Inflacja w sierpniu osiągnęła w Polsce poziom najwyższy od dwudziestu lat. Sieci handlowe najwyraźniej postanowiły złagodzić nieco wzrost cen zauważany przez klientów, wprowadzając szereg akcji promocyjnych, w tym pod hasłem „Back to school”. Jak wynika z najnowszego raportu „Koszyk zakupowy” ASM Sales Force Agency, średnie ceny analizowanych produktów spadły w sierpniu o 2,4% wobec lipca. Zakupy spożywcze przez Internet są wciąż najdroższe. Auchan znalazł się ponownie na pozycji lidera w rankingu najtańszych sieci handlowych.