0 1 0 0 0 7.09.2021Napoje Ekipy i Korala pod koniec września w sklepachEkipa Friza i firma Koral zapowiedzieli premierę gazowanych napojów o smaku cytrynowym oraz truskawkowym. Napoje Ekipa powstały w wyniku inspiracji lodami Koral Ekipa i oferowane będą w puszkach z grafiką nawiązującą do ich opakowań. Wyprodukuje je Krynica Vitamin, dystrybucją i reklamą B2B zajmie się firma Koral, a promocją konsumencką nowego produktu Ekipa. Napoje pojawią się w sklepach pod koniec września bieżącego roku.
1 1 0 0 0 7.09.2021Piotr Stramowski w kampanii piw grupy Manufaktura6 września wystartowała kampania wizerunkowa piw grupy Manufaktura warzonych w browarze w Tenczynku. W spocie wystąpił aktor Piotr Stramowski (m.in. „Kobiety mafii”, „Botoks”, „Żmijowisko”), ambasador browaru.
0 8 0 0 0 6.09.2021Wyniki badania Mediapanel za sierpień 2021Mediapanel to badanie cross-mediowe obejmujące pasywny poziom konsumpcji Internetu, telewizji i radia. W jego skład wchodzi badanie Internetu współtworzone przez Gemius i PBI. Poniżej przedstawiono dane za sierpień 2021 r.
0 1 0 0 0 6.09.2021Dezinformacja na Facebooku bardziej angażująca niż prawdziwe informacje – pokazało badanieNajnowsze badanie naukowców z New York University i Université Grenoble Alpes pokazuje, że dezinformujące komunikaty wzbudzały na Facebooku sześciokrotnie większe zaangażowanie niż prawdziwe wiadomości. Do takich informacji dotarł „The Washington Post”.
0 1 0 0 0 6.09.2021Związkowa Alternatywa zarzuca firmom Ströer, AMS i Clear Channel cenzuręOrganizacja Związkowa Alternatywa zamierzała umieścić na nośnikach reklamy zewnętrznej plakaty mówiące o złej sytuacji pracowników polskich spółek lotniczych. Firmy Ströer, AMS i Clear Channel miały odmówić jej udostępnienia nośników. Piotr Szumlewicz, przewodniczący Związku Zawodowego Związkowa Alternatywa mówi, że rozważane jest podjęcie kroków prawnych przeciw firmom OOH.
3 4 0 0 0 6.09.2021„Kiedy domy mają głos…” – Otodom z nową identyfikacją wizualną i kampanią wizerunkowąOd 6 września w ramach nowej kampanii marki Otodom w telewizji emitowane są trzy spoty. W każdym z nich to dom staje się narratorem i opowiada historię pierwszego spotkania z właścicielem. Ich idealne dopasowanie gwarantuje długotrwały i szczęśliwy związek. Start kampanii zbiega się z wprowadzeniem nowego logo i kompleksowej identyfikacji wizualnej marki.
3 15 0 0 0 6.09.2021„Tu zaczyna się nowa historia” – międzynarodowa kampania eObuwia.pleObuwie.pl w kampanii na jesień i zimę 2021/22 nawiązuje do celebracji ważnych dla nas chwil. Spotkanie z przyjaciółkami, wyprawa poza miasto czy rodzinne przygotowanie do udziału w szkolnym przedstawieniu – na każdą z tych okazji dobieramy odpowiednie buty. Towarzyszą nam one w codziennych aktywnościach, a ich zakup często stanowi początek ciekawej historii – zauważa marka.
0 4 0 0 0 3.09.2021Electrolux i Ubrania do Oddania uruchamiają cyrkularny e-butik Nosdluzej.plZ początkiem września wystartował cyrkularny e-butik Nosdluzej.pl marki Electrolux i portalu fundraisingowego Ubrania do Oddania. To odpowiedź na postępujące tempo eksploatacji zasobów naszego globu. Projekt ma zachęcać do umiaru w konsumpcji i przekonywać, że dobrze zaprojektowane rzeczy można używać jak najdłużej.
1 1 0 0 0 3.09.2021Brad Pitt globalnym ambasadorem marki De’LonghiBrad Pitt został globalnym ambasadorem marki ekspresów do kawy De’Longhi. Aktor wystąpił w kampanii „Something Perfetto”.
0 2 0 0 0 3.09.2021Radio odrobiło pandemiczne straty – pokazuje badanie Publicis GroupeWydatki reklamowe netto na radio wyniosły w pierwszym półroczu 2021 r. 351 mln zł. Radio jako jedyne medium tradycyjne już zdołało odrobić pandemiczne straty. Zanotowało wzrost przychodów względem nie tylko pierwszej połowy 2020 r., ale też pierwszej połowy 2019 r.