Unilever po raz kolejny wybrał Mindshare Polska - Marketing przy Kawie
Unilever po raz kolejny wybrał Mindshare Polska
  • 0
  • 1
17.09.2021

Unilever po raz kolejny wybrał Mindshare Polska

Mindshare (GroupM/WPP) obronił budżet mediowy Unilevera. Firma w wyniku globalnego przeglądu ofert zdecydowała się na kontynuację współpracy z agencją, z którą na polskim rynku związana jest nieprzerwanie od 2016 r. Umowa została zawarta na kolejne 3 lata.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55098 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 września 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
16.09.2021

„IT Heroes – bohaterowie codzienności”. No Fluff Jobs startuje z kampanią wizerunkową i tworzy oddychający mural

No Fluff Jobs, polski portal z ofertami pracy dla branży IT, wystartował z kampanią „IT Heroes – bohaterowie codzienności”. Jej celem jest przełamanie stereotypów związanych ze społecznością IT i pokazanie programistów jako osób, które czynnie uczestniczą w cyfrowej rewolucji, ułatwiając codzienny dostęp do wiedzy, usług czy towarów.