Unilever po raz kolejny wybrał Mindshare Polska - Marketing przy Kawie
Unilever po raz kolejny wybrał Mindshare Polska
  • 0
  • 1
17.09.2021

Unilever po raz kolejny wybrał Mindshare Polska

Mindshare (GroupM/WPP) obronił budżet mediowy Unilevera. Firma w wyniku globalnego przeglądu ofert zdecydowała się na kontynuację współpracy z agencją, z którą na polskim rynku związana jest nieprzerwanie od 2016 r. Umowa została zawarta na kolejne 3 lata.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56924 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 września 2021