Unilever po raz kolejny wybrał Mindshare Polska
  • 0
  • 1
17.09.2021

Unilever po raz kolejny wybrał Mindshare Polska

Mindshare (GroupM/WPP) obronił budżet mediowy Unilevera. Firma w wyniku globalnego przeglądu ofert zdecydowała się na kontynuację współpracy z agencją, z którą na polskim rynku związana jest nieprzerwanie od 2016 r. Umowa została zawarta na kolejne 3 lata.

W Mindshare Polska działa ponad 30-osobowy zespół pracujący dla marek Unilevera, takich jak Dove, Domestos, Cif, Coccolino, Tresemmé, Rexona, Axe, Knorr, Magnum, Ben & Jerry’s czy BigMilk. Zarządza nim Żaneta Szysz, director, client leadership.

„Odwrócone selfie” Dove to jeden z przykładów kampanii, które zrealizował Mindshare dla firmy Unilever w Polsce. Agencja była ostatnio także odpowiedzialna za promocję nowych produktów kosmetycznych Lux Botanicals, które zostały wprowadzone na polski rynek pod koniec kwietnia 2021 r.

  • 1
Unilever po raz kolejny wybrał Mindshare Polska

Unilever po raz kolejny wybrał Mindshare Polska

16 września 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
16.09.2021

„IT Heroes – bohaterowie codzienności”. No Fluff Jobs startuje z kampanią wizerunkową i tworzy oddychający mural

No Fluff Jobs, polski portal z ofertami pracy dla branży IT, wystartował z kampanią „IT Heroes – bohaterowie codzienności”. Jej celem jest przełamanie stereotypów związanych ze społecznością IT i pokazanie programistów jako osób, które czynnie uczestniczą w cyfrowej rewolucji, ułatwiając codzienny dostęp do wiedzy, usług czy towarów.