Młoda gwiazda programów kulinarnych Anna Starmach zastąpiła Zygmunta Chajzera w roli ambasadora marki Vizir. Ta często wyśmiewana współpraca jest jednocześnie jedną z najbardziej udanych w historii polskiej reklamy. Jej koniec dobrze ilustruje zmiany, jakie zachodziły w relacjach brandów i gwiazd w ostatnich latach. Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W informacji prasowej rozesłanej do mediów przez agencję PR obsługującą właściciela marki, Procter & Gamble, Zygmuntowi Chajzerowi poświęcono jedno zdanie. Sucho przypomniano, że „przez 14 lat ambasadorem proszku do prania Vizir był dziennikarz i prezenter radiowy i telewizyjny”.
Z punktu widzenia marki to zrozumiałe. Konkurencja na rynku jest brutalna, wymaga szybkiego działania.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.