Król Zygmunt I Chajzer abdykuje z reklam marki Vizir – bielszy nie będzieKról Zygmunt I Chajzer abdykuje z reklam marki Vizir – bielszy nie będzieKról Zygmunt I Chajzer abdykuje z reklam marki Vizir – bielszy nie będzieKról Zygmunt I Chajzer abdykuje z reklam marki Vizir – bielszy nie będzie
Bielszy nie będzie (fot. kadr ze spotu)

Król Zygmunt I Chajzer abdykuje z reklam marki Vizir – bielszy nie będzie

Król Zygmunt I Chajzer abdykuje z reklam marki Vizir – bielszy nie będzie
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Młoda gwiazda programów kulinarnych Anna Starmach zastąpiła Zygmunta Chajzera w roli ambasadora marki Vizir. Ta często wyśmiewana współpraca jest jednocześnie jedną z najbardziej udanych w historii polskiej reklamy. Jej koniec dobrze ilustruje zmiany, jakie zachodziły w relacjach brandów i gwiazd w ostatnich latach.

W informacji prasowej rozesłanej do mediów przez agencję PR obsługującą właściciela marki, Procter & Gamble, Zygmuntowi Chajzerowi poświęcono jedno zdanie. Sucho przypomniano, że „przez 14 lat ambasadorem proszku do prania Vizir był dziennikarz i prezenter radiowy i telewizyjny”.

Z punktu widzenia marki to zrozumiałe. Konkurencja na rynku jest brutalna, wymaga szybkiego działania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się