„Zmień ego na eko!“ – zachęca Zarząd Transportu Metropolitalnego w kampanii na Europejski Tydzień Mobilności
  • 0
  • 6
14.09.2021

„Zmień ego na eko!“ – zachęca Zarząd Transportu Metropolitalnego w kampanii na Europejski Tydzień Mobilności

„Zamień ego na eko” – pod taki hasłem ZTM, śląski organizator komunikacji miejskiej będzie prowadził kampanię promującą ekologiczny transport publiczny. Akcja ruszyła z okazji Europejskiego Tygodnia Mobilności.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54880 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.09.2021

ARC Rynek i Opinia: Polacy obawiają się zmian klimatycznych

86% Polaków wierzy w globalne ocieplenie, a 76% obawia się jego skutków. Badani są zdania, że do globalnego ocieplenia przyczyniły się zarówno naturalne zmiany klimatyczne, jak i działania człowieka. Jednak tylko 16% uważa, że każdy z nas może mieć wpływ na sytuację klimatyczną. Najwięcej osób (36%) twierdzi, że realnie przeciw zmianom klimatycznym mogą coś zrobić najbogatsze kraje świata – wynika z badania ARC Rynek i Opinia, zrealizowanego pod patronatem merytorycznym Go Responsible.