„IT Heroes – bohaterowie codzienności”. No Fluff Jobs startuje z kampanią wizerunkową i tworzy oddychający mural
  • 0
  • 4
16.09.2021

„IT Heroes – bohaterowie codzienności”. No Fluff Jobs startuje z kampanią wizerunkową i tworzy oddychający mural

No Fluff Jobs, polski portal z ofertami pracy dla branży IT, wystartował z kampanią „IT Heroes – bohaterowie codzienności”. Jej celem jest przełamanie stereotypów związanych ze społecznością IT i pokazanie programistów jako osób, które czynnie uczestniczą w cyfrowej rewolucji, ułatwiając codzienny dostęp do wiedzy, usług czy towarów.

Kampania zaprezentuje sylwetki ponad stu specjalistów IT, którzy brali udział w ciekawych i potrzebnych projektach, a dotychczas pozostawali w cieniu. Jest ona również odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na ich usługi i kadrowe braki w branży.

Digitalowa rewolucja dzieje się na naszych oczach. Co chwilę na rynku pojawiają się cyfrowe rozwiązania, które ułatwiają nam życie. Za większością projektów stoją właśnie programiści. To ich praca przybliża nam świat technologii, czyniąc je miejscem przystępnym i bezpiecznym. Nasza kampania „IT Heroes” ma na celu pokazanie oraz docenienie ich ciężkiej pracy, której często nie zauważamy.

Programiści zazwyczaj działający w skupieniu, przed ekranem komputera współtworzą projekty, które ułatwiają nam życie. Zakupy spożywcze online? Szybka teleporada z lekarzem? Kurs online? Te czynności (i wiele innych) są możliwe dzięki zaangażowaniu specjalistów IT. A pracy wcale nie ubywa. Zapotrzebowanie na programistów stale rośnie, a my chcemy pokazać, że ten zawód przynosi ogrom satysfakcji i pozwala kształtować rzeczywistość – mówi Tomasz Bujok, CEO No Fluff Jobs.

W ramach kampanii No Fluff Jobs zaplanował stworzenie oddychających murali w trzech polskich miastach: Gdyni, Poznaniu i Krakowie. Właśnie odsłonięto pierwszą z zaplanowanych kreacji – gdyński mural przy al. Zwycięstwa 220.

Malowidło powstało z zastosowania powłoki antysmogowej Airlite, która usuwa bakterie, brzydkie zapachy i zanieczyszczenia powietrza (NOX, SOX, CO, NH3, formaldehyd czy benzen). Użycie Airlite na 150 m2 gdyńskiego muralu ma mieć tak samo pozytywny wpływ na środowisko, jak posadzenie 150 drzew.

W ramach kampanii powstaną jeszcze dwa murale o właściwościach antysmogowych. Jeden pojawi się w Krakowie, a drugi w Poznaniu. Wykona je firma WakeUpTime, a sam projekt został przygotowany przez ilustratora po stronie autora kampanii. Razem z gdyńską ścianą mają działać jak 360 drzew każdego dnia przez okres paru miesięcy. Kampania ma zredukować spaliny wydalane przez 143 samochody benzynowe Euro 6 każdego dnia.

Wizerunkowa kampania No Fluff Jobs ma zasięg ogólnopolski. Kreacje ukażą się online, a także na nośnikach OOH i DOOH w największych aglomeracjach: Trójmieście, Warszawie, Krakowie GOP, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu. W reklamach pojawią się prawdziwi IT heroes, będą też krótkie opisy ich projektów. W akcję zaangażowało się ponad 30 firm IT, w tym Ringier Axel Springer Tech, SoftServe Poland, Volue, Ragnarson, Eversis, Telemedi, OPI PIB, Deviniti, Sofomo.

  • 4
No Fluff Jobs

„IT Heroes – bohaterowie codzienności” w kampanii No Fluff Jobs

16 września 2021

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
16.09.2021

Największe sieci handlowe łagodzą skutki inflacji dla klientów – pokazuje badanie „Koszyk zakupowy” ASM Sales Force Agency

Inflacja w sierpniu osiągnęła w Polsce poziom najwyższy od dwudziestu lat. Sieci handlowe najwyraźniej postanowiły złagodzić nieco wzrost cen zauważany przez klientów, wprowadzając szereg akcji promocyjnych, w tym pod hasłem „Back to school”. Jak wynika z najnowszego raportu „Koszyk zakupowy” ASM Sales Force Agency, średnie ceny analizowanych produktów spadły w sierpniu o 2,4% wobec lipca. Zakupy spożywcze przez Internet są wciąż najdroższe. Auchan znalazł się ponownie na pozycji lidera w rankingu najtańszych sieci handlowych.