Kampania reklamowa MediaMarkt pod hasłem „Let's Go!”
  • 0
  • 3
5.10.2022

Kampania reklamowa MediaMarkt pod hasłem „Let’s Go!”

Ruszyła kampania MediaMarkt. Strategiczna orientacja na doświadczenia klienta i doradztwo wyraża się poprzez hasło kampanii „Let’s Go!”, napędzające do działania. Kampania jest realizowana we wszystkich kanałach komunikacji.

Kampania skupia się na ludziach, ich pasjach i potrzebach. Hasło „Let’s Go!” to impuls do odkrywania swojego potencjału i radości z życia dzięki nowym technologiom. Spaja całą komunikację: tę zewnętrzną, jak i kierowaną do pracowników marki. Nowa kampania ma emocjonalny wymiar, ma aktywizować i poruszać odbiorców. Ma to być możliwe dzięki temu, że odnosi się do trzech podstawowych obszarów:

  • Emocje: poruszają i trafiają do serc klientów.
  • Usługi: odwołują się do potrzeb i racjonalnych decyzji klienta.
  • Oferta produktowa: stawia na konkretne korzyści w atrakcyjnych cenach.

MediaMarkt chce zdefiniować na nowo kategorię elektroniki użytkowej

Używa dla niej terminu „Experience Electronics”. Jest to związane ze zmianą pozycjonowania marki i zakresu świadczonych przez nią usług. W sklepach sieci klienci mogą dotknąć produktów, zapoznać się z ich funkcjami.

Pod hasłem „Let’s Go!” uruchomiono też międzynarodową kampanię employer brandingową.

Koncepcję kampanii opracowała agencja Saatchi & Saatchi. Spoty dla marki w Polsce wyprodukował dom produkcyjny Ideal.  Media kupił dział planowania mediów MediaMarktSaturn Polska we współpracy z Universal McCann (telewizja).

Działania w internecie i social mediach koordynuje zespół marketingu MediaMarktSaturn Polska we współpracy z agencją Garden of Words. Realizacją kampanii w prasie drukowanej zajmuje się agencja Gutenberg Networks.

  • 3
Kampania reklamowa MediaMarkt pod hasłem Let's Go!

Kampania reklamowa MediaMarkt pod hasłem Let's Go!

Kampania reklamowa MediaMarkt pod hasłem Let's Go!
Kampania reklamowa MediaMarkt pod hasłem Let's Go!

5 października 2022

4 października 2022