„Maluch z piątku po liftingu” - Otomoto prezentuje kolejną odsłonę „Prawdziwych historii”
  • 1
  • 3
22.09.2022

„Maluch z piątku po liftingu” – Otomoto prezentuje kolejną odsłonę „Prawdziwych historii”

W 22. rocznicę zjazdu z taśmy produkcyjnej ostatniego modelu malucha Otomoto przenosi widzów do lat. 80, gdy na polskich drogach królował Fiat 126p. W niespełna dwuminutowym filmie Marcin Korczak-Żydaczewski – właściciel pojazdu – opowiada o tym, jak podjął się odświeżenia malucha swojej matki.

Historia malucha, którą od 22 września można oglądać na YouTube, to już trzecia odsłona „Prawdziwych historii” Otomoto. Bohaterowie cyklu opowiadają w nim o swoich samochodach, z którymi wiążą się wspomnienia i wielkie emocje. Teraz w serwisie szukają dla tych aut nowych właścicieli.

Historie związane z Fiatem 126p mają często wymiar sentymentalny

Dla wielu to pierwszy samochód, który mieli okazję prowadzić. Historie o maksymalnej liczbie pasażerów, która może zmieścić się do środka i rodzinnych podróżach maluchem do Bułgarii, tworzą już legendy.

– Tym, co obserwujemy obecnie w Otomoto, jest wartość kolekcjonerska Fiata 126p. W ciągu ostatnich lat na portalu regularnie pojawiały się niemal nieużywane, oryginalnie wyposażone modele. Ich cena sięgała kilkudziesięciu tysięcy złotych. Warto szukać tych wyjątkowych egzemplarzy maluchów – inwestycja w taki klasyk ma szanse przynieść korzyści w przyszłości – mówi Agnieszka Czajka, general manager Otomoto.

Bohater „Prawdziwych historii”, Marcin Korczak-Żydaczewski w spocie opowiada nie tylko o radości, którą sprawia mu pielęgnacja chromowanych zderzaków. Także o pełnym szacunku podejściu do renowacji samochodu. Wykorzystywał przy niej wyłącznie części z tego samego rocznika, by zachować oryginalny charakter pojazdu.

Tworząc już trzecią odsłonę cyklu „Prawdziwych historii”, przekonujemy się, że samochody, które można znaleźć w Otomoto, łączą pokolenia. W najnowszym spocie wyraźnie widać, że emocje związane z maluchem towarzyszą nie tylko drobiazgowo dbającemu o niego panu Marcinowi. Także jego mamie, która równie emocjonalnie podchodzi do remontu i sprzedaży ich wspólnego samochodu. Właśnie dla tych emocji powstał ten projekt – podsumowuje Patrycja Pawłowska, social media lead w Otomoto, koordynatorka i pomysłodawczyni cyklu „Prawdziwe historie”.

Emisja spotu Otomoto rozpoczyna się 22 września

Właśnie tego dnia 22 lata temu z linii produkcyjnej zakładu Fiat Auto Poland w Bielsku Białej zjechał ostatni maluch. Kampania prowadzona będzie w mediach społecznościowych, internecie i telewizji. Za koncept kreatywny i koordynację social mediów, a także produkcję spotu oraz kampanii odpowiada agencja Madogz. Reżyserem spotu jest Jan Foryś. Zdjęcia – dom produkcyjny Lucky Luciano.

  • 3
Maluch na Otomoto w ramach „Prawdziwych historii”

Maluch na Otomoto w ramach „Prawdziwych historii”

Maluch na Otomoto w ramach „Prawdziwych historii”
Maluch na Otomoto w ramach „Prawdziwych historii”

22 września 2022