Peryferie uwagi – jak wyraziste zasoby Guinnessa zapewniają zaufaniePeryferie uwagi – jak wyraziste zasoby Guinnessa zapewniają zaufaniePeryferie uwagi – jak wyraziste zasoby Guinnessa zapewniają zaufaniePeryferie uwagi – jak wyraziste zasoby Guinnessa zapewniają zaufanie
Cały czas o tym myślisz – podpowiada reklama. O czym konkretnie? (kadr ze spotu Looks Like Guinness)

Peryferie uwagi – jak wyraziste zasoby Guinnessa zapewniają zaufanie

Peryferie uwagi – jak wyraziste zasoby Guinnessa zapewniają zaufanie
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Ludzie oczekują od marek, że będą zmieniały świat. Pomogą uratować planetę, sprawią, że będziemy żyli zdrowiej i bardziej harmonijnie. Marki próbują to robić, a mimo to są coraz gorzej oceniane. Najnowsze badania nad ludzką uwagą pokazują, że być może w świecie braku koncentracji trzeba inaczej konstruować przekazy reklamowe.

Kolejne edycje globalnego badania „Meaningful Brands” (Havas Group) pokazują, że poziom zaufania do marek spada od pierwszej edycji w 2009 roku. W tym roku jest najniższy w historii. Za godną zaufania uznano jedynie niecałą połowę marek. Z kolei 75 proc. z nich mogłoby zniknąć z dnia na dzień, a większość konsumentów nie zwróciłaby na to uwagi lub łatwo znalazła zamiennik.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się