Ludzie oczekują od marek, że będą zmieniały świat. Pomogą uratować planetę, sprawią, że będziemy żyli zdrowiej i bardziej harmonijnie. Marki próbują to robić, a mimo to są coraz gorzej oceniane. Najnowsze badania nad ludzką uwagą pokazują, że być może w świecie braku koncentracji trzeba inaczej konstruować przekazy reklamowe. Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kolejne edycje globalnego badania „Meaningful Brands” (Havas Group) pokazują, że poziom zaufania do marek spada od pierwszej edycji w 2009 roku. W tym roku jest najniższy w historii. Za godną zaufania uznano jedynie niecałą połowę marek. Z kolei 75 proc. z nich mogłoby zniknąć z dnia na dzień, a większość konsumentów nie zwróciłaby na to uwagi lub łatwo znalazła zamiennik.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.