Nowa platforma komunikacji Empiku – „Wszystko w temacie”
  • 0
  • 5
1.08.2022

Nowa platforma komunikacji Empiku – „Wszystko w temacie”

Empik ma nową platformę komunikacji i claim marki: „Wszystko w temacie”. Mają one stawiać na egalitaryzm i demokratyczność, a przy tym wielowymiarowość i różnorodność Empiku.

Hasło „Wszystko w temacie” stanie się integralną częścią wszystkich kolejnych kampanii Empiku. Będzie stanowić punkt wyjścia do opowiadania o ofercie, promocjach, okazjach w ramach sezonów handlowych czy wydarzeń wizerunkowych. Nowa platforma komunikacji Empiku podkreśla, że jest on miejscem dla wszystkich.

To nie tylko salony tradycyjnie kojarzone z książkami, muzyką czy grami, ale i sklep online. Ogromny marketplace, który oferuje 3,5 mln produktów z 20 kategorii, np. dom i ogród, sport, elektronika czy zdrowie i uroda oraz delikatesy. Mamy coś i dla fanów kultury popularnej, i kultury alternatywnej, i dla tych, co szukają żywych kultur drożdży. „Wszystko w temacie” uwypukla i podkreśla, że jesteśmy przestrzenią nowoczesną i otwartą dla każdego i dla wszystkich. Nikogo nie pomijamy – komentuje Artur Malinowski, chief marketing officer Empiku.

Nowa kampania wizerunkowa wystartowała 1 sierpnia. W drugiej połowie miesiąca przejdzie w komunikację sezonu powrotów do szkoły. Obejmuje telewizję, platformy digital, citylighty oraz social media.

Ponadto kreacje dotyczące powrotu do szkoły prezentowane są na nośnikach w ponad 300 sklepach Empik. Między innymi na banerach w witrynach, nakładkach na bramki i tabliczkach regałowych. Także na stronie Empik.com i w aplikacji mobilnej.

Opiekę kreatywną i strategiczną nad kampanią sprawuje agencja Plej. Ona również stworzyła ideę kreatywną platformy, opierając się na strategii marki i wnioskach z badań konsumenckich.

Produkcją spotu wizerunkowego zajął się Neverest Poland, a postprodukcją – studio Kluski Lane. Planowanie i zakup zrealizował dom mediowy Denstu.

Empik zapowiada także odświeżenie języka wizualnego marki. Trwają prace nad nowym brandbookiem, które prowadzi agencja Follow.

  • 5
Nowa platforma komunikacji Empiku

Nowa platforma komunikacji Empiku

Nowa platforma komunikacji Empiku
Nowa platforma komunikacji Empiku
Nowa platforma komunikacji Empiku
Nowa platforma komunikacji Empiku
 

1 sierpnia 2022