Empik powiększa ofertę reklamową
  • 0
  • 1
5.10.2022

Empik powiększa ofertę reklamową

Usługa Empik Ads obejmuje prowadzenie samodzielnych kampanii reklamowych na stronie internetowej sieci. Opłata jest pobierana w modelu CPC (cost per click), a reklamodawca może ustawiać kampanie pod określone parametry budżetowe.

Strona Empik.com obejmuje:

  • blisko 30% polskich internautów w zasięgu WWW i aplikacji łącznie;
  • średnio 32 mln wizyt na stronie miesięcznie.

Marketplace ma ponad 5 mln ofert sprzedawców zewnętrznych w dwudziestu różnych kategoriach.

Z narzędzia do zarządzania kampaniami reklamowymi w modelu samoobsługowym mogą korzystać sprzedawcy, producenci i dystrybutorzy, którzy oferują swoje artykuły na EmpikPlace.

Pierwszy pakiet to produkt sponsorowany

Ma zapewniać dotarcie do użytkowników, którzy są etapie poszukiwania produktu, ale jeszcze nie podjęli decyzji zakupowej. Umożliwia kontekstowe wyróżnienie wystawionej oferty w wynikach wyszukiwania (po wpisaniu frazy/na podstawie słów kluczowych).

Drugi pakiet to marka sponsorowana

Jest to pakiet reklamowy przygotowany dla producentów i sprzedawców, którzy chcą zwiększyć rozpoznawalność swojej marki, sklepu bądź oferowanych produktów. Reklama graficzna wyświetla się nad wynikami wyszukiwania m.in. na podstawie słów kluczowych. Składa się z grafiki (np. logo sklepu), krótkiego hasła/opisu oraz minimum trzech wskazanych produktów.

Reklamodawca płaci nie za samo wyświetlenie, tylko za kliknięcie w reklamę produktu lub marki sponsorowanej. Działa tu mechanizm licytacji stawek.

– Naszą siłą i przewagą rynkową jest całe wielokanałowe środowisko. Obok sklepu WWW i aplikacji zakupowej czy usług subskrypcyjnych to także sieć ponad 320 salonów Empik i sklepów Papiernik by Empik. Nasza oferta reklamowa wykorzystuje placementy we wszystkich kanałach i opiera się na multichannelowych danych – tłumaczy Artur Malinowski, CMO w Empiku.

  • 1
Empik powiększa ofertę reklamową

Empik powiększa ofertę reklamową

4 października 2022

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2022

Finał akcji „Poznanianki” promującej odważne, ambitne i przedsiębiorcze mieszkanki stolicy Wielkopolski

Oto działaczki, aktywistki, które swoimi postawami wspierają nie tylko inne kobiety, lecz także inicjują miejskie i lokalne działania. Poznanianki inspirują, zaskakują, są przedsiębiorcze, odważne i osiągają sukcesy. Są aktywne w bardzo wielu obszarach. Od troski o środowisko, poprzez działania równościowe oraz te, które sprzyjają zdrowiu, po wspieranie innych kobiet i dbanie o ich równy status. Pięć bohaterek wyłoniono w ramach akcji, która była prowadzona na ulicach Poznania.