Im więcej kupujemy w e-sklepach, tym ważniejsza staje się reklama w miejscu sprzedaży. Zarabia na tym Amazon, ale ostatnio do gry o udział w torcie reklamowym wchodzą tradycyjne sieci handlowe, które w USA stają się firmami reklamowymi. W 2020 roku Walmart zwiększył liczbę reklamodawców o 40 proc.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Walmart nie jest marką, która kogokolwiek elektryzuje. Co innego Amazon: sprzedaje na całym świecie, kojarzy się z technologią i jest stawiany obok Google’a, Facebooka czy Apple’a. Do tego ma charyzmatycznego szefa. Walmart, mimo że w światowym handlu tradycyjnym jest największy, koncentruje się na USA, w większości krajów europejskich jest nieobecny.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.