Walmart, Target i inni: od sieci detalicznej do sieci reklamowejWalmart, Target i inni: od sieci detalicznej do sieci reklamowejWalmart, Target i inni: od sieci detalicznej do sieci reklamowejWalmart, Target i inni: od sieci detalicznej do sieci reklamowej
Wielka sieć – potencjalnie wielki rozmach biznesu reklamowego (fot. Pixabay)

Walmart, Target i inni: od sieci detalicznej do sieci reklamowej

Walmart, Target i inni: od sieci detalicznej do sieci reklamowej
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Im więcej kupujemy w e-sklepach, tym ważniejsza staje się reklama w miejscu sprzedaży. Zarabia na tym Amazon, ale ostatnio do gry o udział w torcie reklamowym wchodzą tradycyjne sieci handlowe, które w USA stają się firmami reklamowymi. W 2020 roku Walmart zwiększył liczbę reklamodawców o 40 proc.

Walmart nie jest marką, która kogokolwiek elektryzuje. Co innego Amazon: sprzedaje na całym świecie, kojarzy się z technologią i jest stawiany obok Google’a, Facebooka czy Apple’a. Do tego ma charyzmatycznego szefa. Walmart, mimo że w światowym handlu tradycyjnym jest największy, koncentruje się na USA, w większości krajów europejskich jest nieobecny.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się