Akcję charytatywną wsparło w 2022 80% Polaków - Marketing przy Kawie
Ponad 80 proc. Polaków wsparło w ostatnim roku wybraną akcję charytatywną – raport Alior Banku i Mastercard
  • 0
  • 7
5.12.2023

Ponad 80 proc. Polaków wsparło w ostatnim roku wybraną akcję charytatywną – raport Alior Banku i Mastercard

Darczyńcy najczęściej decydowali się na przekazanie 1,5 proc. podatku, zbiórkę żywności, odzieży i wpłatę do tradycyjnych puszek kwestowych. Tak wynika z badania na temat social bankingu, przeprowadzonego przez Alior Bank we współpracy z Mastercard.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55938 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 grudnia 2023

  • 0
  • 1
  • 0
5.12.2023

Jakie trendy będą kształtować handel spożywczy w przyszłości? – raport Inquiry

Polacy wyraźnie preferują dyskonty – aż ośmiu na dziesięciu badanych regularnie odwiedza je przynajmniej raz w tygodniu. To jednak nie jest jedyne miejsce zakupów. 2/3 z nas często zagląda do hipermarketów i supermarketów. Co czwarty regularnie odwiedza lokalne sklepy osiedlowe. Połowa Polaków minimum raz w tygodniu wybiera sklepy specjalistyczne, np. mięsne czy warzywne. Takie wyniki przynosi badanie agencji Inquiry.