„It’s personal” – Magda Mołek w kampanii marki Triumph
  • 0
  • 8
13.09.2022

„It’s personal” – Magda Mołek w kampanii marki Triumph

Ambasadorką kampanii marki Triumph na sezon jesień-zima 2022 została dziennikarka i prezenterka Magda Mołek. We wrześniu będzie można zobaczyć jej wizerunek na witrynach salonów Triumph w Polsce.

Marka deklaruje, że wspiera kobiety w zaakceptowaniu swojego ciała. Dlatego wraz z kampanią „It’s personal” Triumph po raz kolejny oddaje głos prawdziwym kobietom. Zdjęcia do kampanii globalnej zostały stworzone bez scenariusza, bez filtrów. Przedstawiają cztery bohaterki z różnych części świata.

Globalna kampania ma swoją lokalną odsłonę. Od 14 września na witrynach sklepów Triumph będzie można zobaczyć wizerunek Magdy Mołek w ujęciach, które mają oddawać jej autentyczność. W ramach kampanii promowana jest bielizna Flex Smart, zaprojektowana, aby elastycznie dopasowywać się do ruchów ciała.

Premiera kolekcji Flex Smart zbiega się w czasie z prezentacją nowej komunikacji wizualnej marki. Nowoczesna odsłona Triumph obejmie nie tylko materiały kampanii, lecz także wystrój salonów, design produktów oraz platformę e-commerce.

  • 7
Magda Mołek w kampanii marki Triumph

Magda Mołek w kampanii marki Triumph

Magda Mołek w kampanii marki Triumph
Magda Mołek w kampanii marki Triumph
Magda Mołek w kampanii marki Triumph
Magda Mołek w kampanii marki Triumph
Magda Mołek w kampanii marki Triumph
Magda Mołek w kampanii marki Triumph
 

13 września 2022

12 września 2022

11 września 2022

9 września 2022