Aldi rozpoczyna kampanię employer branding
  • 1
  • 2
13.09.2022

Aldi rozpoczyna kampanię employer branding

Aldi rozpoczyna kampanię z udziałem własnych pracowników – Marcina, Patryka, Andrianny i Moniki, którzy wcielają się w superbohaterów. Podkreśla, że to nie supermoce powodują, że potencjalny kandydat sprawdzi się w pracy, ale życzliwość, zaangażowanie, nastawienie na współpracę i jakość.

Kampania, której hasło brzmi: „Moc, która się liczy”, jest dwuetapowa. W formie teaserowej wystartowała 31 sierpnia. Drugi etap rusza 12 września i potrwa do 31 października. Jest to kolejna odsłona działań pod hasłem „Napędzają nas ludzie, po prostu”, rozpoczętych w 2021 r.

W spocie pojawiają się Kapitan Aldi, As Przestworzy, Poszukiwaczka przygód i Pani Detektyw, w których wcielają się pracownicy. Kandydaci do pracy będą mogli sprawdzić, do drużyny którego z bohaterów pasują. Umożliwi to udział w „psychozabawie”.

Na potrzeby kampanii powstał landing page MocAldi.pl. Zaplanowano także działania w social media. Kampania pojawi się na nośnikach outdoorowych, w tym na podświetlonym billboardzie w ścisłym centrum Warszawy.

Komunikacja będzie wsparta kampanią bannerową na najpopularniejszych stronach rekrutacyjnych – Pracuj.pl i OLX. Za kreację odpowiadają: agencja Grow oraz dom produkcyjny Ikona.

  • 2
Aldi rozpoczyna kampanię emplyer branding z udziałem własnych pracowników

Aldi rozpoczyna kampanię emplyer branding z udziałem własnych pracowników

Aldi rozpoczyna kampanię emplyer branding z udziałem własnych pracowników

12 września 2022

11 września 2022

9 września 2022