Cośki – Aldi ma brand heroes
  • 1
  • 4
12.08.2022

Cośki – Aldi ma brand heroes

Celem kampanii jest poinformowanie klientów o ofercie artykułów szkolnych. Komunikacja została wzbogacona o bohaterów marki – drużynę królików „Cośków”: Ryśka, Zośkę, Tośkę, Stefka i Tymka.

Każdy z bohaterów jest trochę inny, każdy ma swój talent i osobowość, ale łączy je jedno: są wszędobylskie, ciekawskie, nieznośne i bardzo chętne do testowania wszystkiego, co wpadnie im w łapki.

Z badań wynika, że dzieci nie tylko uczestniczą w zakupach, ale także współdecydują, co trafia do koszyka. Dotyczy to w 90% ubrań, a w 89% artykułów szkolnych. Dlatego naszym celem było stworzenie komunikacji atrakcyjnej nie tylko dla rodziców, ale również dla dzieci. Stąd pomysł na stworzenie brand heroes – tłumaczy Monika Skalska, account director w Opus B.

„Cośki” są autorskim projektem zespołu Opus B.

Kampania taktyczna back to school obejmie TV, OOH, online (wideo, social media, WWW, display), materiały POS. Realizuje ją Opus B w ramach platformy komunikacji „Aldi ma to coś”.

  • 4
Aldi ma brand heroes – króliki Cośki

Aldi ma brand heroes – króliki Cośki

Aldi ma brand heroes – króliki Cośki
Aldi ma brand heroes – króliki Cośki
Aldi ma brand heroes – króliki Cośki

12 sierpnia 2022

11 sierpnia 2022

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
11.08.2022

Mery Spolsky i Kuba Karaś przypominają, że nie ma wymówek od stosowania prezerwatyw. Kampania marki Durex

„Bez wymówek” to najnowsza odsłona kampanii marki Durex (Reckitt). Jej celem jest dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym przekazem na temat prezerwatyw i nakłonienie do zmiany zachowań seksualnych. Marka podjęła współpracę z artystami polskiej sceny muzycznej: Mery Spolsky i Kubą Karasiem. Motywem przewodnim kampanii jest stworzony przez ten duet utwór zatytułowany „Bez wymówek”.