„We are Triumph” – kampania z udziałem pracownic firmy
  • 1
  • 1
8.03.2021

„We are Triumph” – kampania z udziałem pracownic firmy

Marka Triumph rozpoczęła globalną kampanię „We are Triumph”. Jej bohaterkami są kobiety ze wszystkich obszarów firmy – od asystentek klienta, przez marketing, IT i dział designu – które występują w serii filmów związanych z bielizną. Działania rozpoczęto w kanałach social media marki w Międzynarodowy Dzień Kobiet.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

8 marca 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
8.03.2021

Dziewczęta chcą być youtuberkami, instagramerkami, tiktokerkami – pokazuje badanie IQS

Matki i córki rozmijają się w marzeniach o przyszłych zawodach córek – wynika z badania „Aspiracje dziewczynek w Polsce”, zrealizowanego dla nowo powstającej organizacji Inspiring Girls Polska, która jest częścią międzynarodowej grupy. Niemal połowa dziewcząt (48%) w wieku 10–15 lat uznała prowadzenie kanału w serwisach społecznościowych takich jak YouTube, Instagram czy TikTok za atrakcyjne zajęcie zawodowe, w którym widzą siebie w przyszłości.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
8.03.2021

Raport „Kobiety w PR”

Związek Firm Public Relations wraz z firmą badawczą OpinionWay zrealizował badanie, którego celem było zidentyfikowanie problemów i barier, jakie napotykają kobiety pracujące w branży PR. Jak wynika z raportu, zarządy z przewagą kobiet stanowią w Polsce 12%. Jest to wartość dwukrotnie większa w porównaniu do wyników, jakie opublikowano w raporcie „Global Women in PR – Annual Index 2020”. Większość badanych uważa, że udział kobiet w zarządach zwiększa kreatywność firmy oraz pomaga zwiększyć jej produktywność.

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
8.03.2021

Polki pod badawczą lupą ARC Rynek i Opinia

Polki interesują się sportem i go uprawiają. Kawę poza domem piją najczęściej na stacji paliw. Lepiej oceniają firmy angażujące się społecznie i chętniej kupują produkty takich firm. Korzystają z programów lojalnościowych i są w nich aktywne. Coraz rzadziej jednak uważają promocję „produkt lub usługa w obniżonej cenie” za atrakcyjną. Co trzecia Polka twierdzi, że w 2020 r. straciła zawodowo, zaś niemal dwie trzecie – że poprzedni rok był najgorszym okresem w jej życiu. Takie są wyniki badań ARC Rynek i Opinia, przeprowadzonych w 2020 r.