„Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą” – Krzysztof Zalewski w kampanii marki Asus i Microsoftu
  • 1
  • 4
12.09.2022

„Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą” – Krzysztof Zalewski w kampanii marki Asus i Microsoftu

Świat należy do tych, którzy jeszcze nie wiedzą. Wokół tej myśli zbudowana jest kampania promująca laptopy Asus Zenbook. Ambasadorem kampanii jest Krzysztof Zalewski.

Laptopy Asus Zenbook prezentowane są w kampanii jako sprzęt zaprojektowany z myślą o tych, którzy szukają i nie boją się mówić „nie wiem”. W kampanii bowiem „nie wiem” oznacza energię do kwestionowania tego, co jest i odkrywania tego, co może być.

„Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą” to zintegrowana kampania digitalowa, której centralnym punktem jest spot-manifest. Jego głównym bohaterem i narratorem jest Krzysztof Zalewski. W dwuminutowym wideo zachęca on dzisiejszych 20- i 30-latków do mówienia „nie wiem”, mylenia się i szukania swojej drogi.

Podkład muzyczny do reklamy napisał sam artysta

Struktura spotu inspirowana jest artykułem Mary Schmich, opublikowanym w 1997 r. na łamach „Chicago Tribune”. Autorka serwowała ówczesnym dwudziestoparolatkom rady, które miały im pomóc odnaleźć się u progu dorosłości. Szkatułkowa struktura eseju pozwoliła jej uciec od mentorskiego tonu. Rady wynikające „tylko z jej doświadczenia” zamknęła zręczną klamrą. Była nią jedyna pewna rzecz, którą mogła im doradzić – korzystanie z kremów do opalania.

Artykuł spotkał się z dużym odzewem i doczekał muzycznej adaptacji autorstwa Baza Luhrmanna (reżysera m.in. takich filmów jak „Moulin Rouge!”, „Wielki Gatsby”, „Romeo i Julia” czy „Elvis”). Podobny zabieg (klamra) został zastosowany w spocie-manifeście kampanii „Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą”.

Poza spotem-manifestem oraz spotem produktowym, przedstawiającym zalety laptopów, w ramach kampanii realizowane będą szeroko zakrojone działania content i influencer marketingowe, socialmediowe i performance’owe. Zaplanowano m.in. serię podcastów, w których przedstawiciele różnych dziedzin opowiedzą o swoim sposobie na oswajanie i wykorzystywanie „nie wiem”.

Wśród zaproszonych gości znaleźli się m.in.:

  • Krzysztof Zalewski – artysta i główny ambasador kampanii,
  • Mariusz Szczygieł – dziennikarz, reportażysta i autor książek,
  • Andrzej Dragan – fizyk teoretyk i artysta,
  • Artur Kurasiński – przedsiębiorca i inwestor,
  • Marcin Wicha – grafik i eseista,
  • Krzysztof Adamek – fotograf.

Wspólnie z redakcją Noizz.pl zrealizowany zostanie cykl wywiadów oraz konkurs, którego uczestnicy będą mogli wygrać laptopy Asus Zenbook. Wszystkie działania w ramach kampanii agregowane będą na landing page.

Kampania została przygotowana przez Monday Digital. Agencja odpowiada za strategię, pomysł kreatywny i realizację działań digitalowych. W produkcji spotu wspierało ją studio Panato.

  • 4
Krzysztof Zalewski w kampanii Asusa

Krzysztof Zalewski w kampanii Asusa

Krzysztof Zalewski w kampanii Asusa
Krzysztof Zalewski w kampanii Asusa
Krzysztof Zalewski w kampanii Asusa

11 września 2022

9 września 2022

8 września 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.09.2022

Singiel Pezeta i Natalii Szroeder „Jeden świat” w ramach Mastercard Music

W ubiegłym roku utworzona została platforma Mastercard Music. Jej ideą jest łączenie ludzi poprzez wspólną pasję i pokazanie jednoczącej siły muzyki. Marka podejmuje współpracę z polskimi artystami, którzy poruszają się w odmiennych nurtach muzycznych, inspirując ich do wspólnej pracy i nagrania utworu. Tegorocznym muzycznym duetem Mastercard Music są Pezet i Natalia Szroeder. Efektem połączenia ich różnorodności stał się singiel „Jeden świat”.