Martyna Wojciechowska w kampanii marki Triumph
  • 1
  • 8
5.05.2021

Martyna Wojciechowska w kampanii marki Triumph

Triumph wystartował z wiosenną kampanią „Otwórz się na zmiany”, która porusza temat akceptacji życiowych zmian i towarzyszących im emocji oraz motywującej kobiecej więzi. Ambasadorką kampanii została Martyna Wojciechowska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50512 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

S.

4 miesiące temu

pokacycki

5 maja 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
5.05.2021

UOKiK wszczyna postępowanie antymonopolowe przeciw Polsatowi i właścicielowi TVN

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął dwa postępowania antymonopolowe: przeciwko Telewizji Polsat i czterem spółkom z grupy kapitałowej Discovery. Zdaniem urzędu przedsiębiorcy mogą wykorzystywać swoją pozycję na rynku dystrybucji kanałów telewizyjnych do działań na niekorzyść operatorów telewizji kablowej i pośrednio konsumentów. Zastrzeżenia budzi m.in. sposób sprzedaży programów w pakietach.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 1
5.05.2021

Ranking e-commerce. Gdzie i jak Polacy robią zakupy w pandemii? Wyniki badania

Wydatki Polaków w sklepach internetowych rosną najszybciej w Europie. Ponad połowa z nas wydaje już tą drogą ponad 300 zł miesięcznie, a blisko 10 proc. nawet ponad 1000 zł miesięcznie – wynika z raportu firmy ExpertSender. Polscy internauci dużo piszą o kupowaniu online. Największą popularnością w rozmowach cieszą się marketplace’y jak np. Allegro, OLX czy Vinted. Wśród sklepów multibrandowych najpopularniejsze są te z ubraniami i dodatkami, jak Zalando i Domodi.