0 3 0 0 0 11.08.2022Jak polscy konsumenci reagują na zmiany cen i dostępności cukru – badanie SW ResearchCzterech na dziesięciu Polaków w ostatnim miesiącu nie kupiło białego cukru ze względu na jego brak w sklepie. Ponad połowa badanych deklaruje jednak, że ograniczona dostępność towaru nie wpłynie na dotychczasową ilość konsumowanego przez nich białego cukru. Tak wynika z najnowszego sondażu agencji badawczej SW Research.
1 6 0 0 0 11.08.2022Wystartowała kampania piwa BrooklynCarlsberg Polska wprowadza do dystrybucji piwo Brooklyn. Nowość dostępna jest w sklepach w całej Polsce. W telewizji i Internecie emitowany jest spot reklamowy.
1 1 0 0 0 11.08.2022Drugi podcast grupy Evry1 – rozmówcą Dawid Zieliński, założyciel firmy Columbus EnergyJest już dostępny drugi odcinek podcastu „360° Marketing dobrze upieczony” grupy Evry1. Gospodarzem tego odcinka są Jakub Müller (Marketing przy Kawie) i Alicja Miazga (Evry1), a rozmówcą – Dawid Zieliński (Columbus Energy).
0 2 0 0 0 10.08.2022Platige Image chwali się sukcesami na rynku amerykańskimNa początku 2022 r. Grupa Platige Image powołała spółkę w Stanach Zjednoczonych, aby pozyskiwać zlecenia z tamtejszego rynku. Obecnie informuje, że współpracowała m.in. przy reklamach wyreżyserowanych przez nagrodzonego Oscarem Janusza Kamińskiego.
0 3 0 0 0 10.08.2022Media tracą zaufanie. Mindshare prezentuje Wskaźnik Wiarygodności MediówWraz z rozwojem rynku mediowego rośnie także liczba zagrożeń, na które narażeni są konsumenci. Obecnie jedynie 20% Polaków uważa media za wiarygodne źródło informacji, a odsetek ten dla mediów cyfrowych jest jeszcze niższy [1]. W obliczu spadku zaufania do internetowych kanałów komunikacji warto, aby marki rozważyły obecność w miejscach o najwyższej wiarygodności. Mindshare Polska opracował narzędzie do lokalnej oceny wiarygodności kampanii digital – Wskaźnik Wiarygodności Mediów (Media Trust Indicator – MTI).
1 4 0 0 0 10.08.2022Pociąg do Lajkonika – wystartowała kampania Lajkonik JuniorPrzez cały sierpień trwa kampania przekąsek Lajkonik Junior, pierwsza od 2010 r. Spoty można zobaczyć w telewizji i internecie. Marka podkreśla, że te krakersy i paluszki mają delikatniejszy smak i dobrze sprawdzą się m.in. podczas wakacyjnych podróży.
1 4 0 0 0 10.08.2022ROG4Creators – konkurs marki Asus dla młodych twórcówCzwarta odsłona akcji realizowanej przez polski oddział firmy Asus skierowana jest do animatorów, ilustratorów i grafików. W dwóch bezpłatnych konkursach można wygrać sprzęt marki, szkolenia i vouchery.
0 1 0 0 0 10.08.2022Gdańsk ogłosił casting na tiktokerówCelem castingu jest wyłonienie ambasadorów profilu Gdańska na TikToku. Pierwszy z trzech etapów postępowania trwa do 26 sierpnia. Polega na zbieraniu zgłoszeń w formie filmów, w których uczestnicy mają wyjaśnić, dlaczego to właśnie oni są idealnymi kandydatami do współtworzenia materiałów wideo na gdańskie profile.
0 1 0 0 2 9.08.2022„Made in Taiwan, China” – Apple wymaga od dostawców z Tajwanu takiego oznaczania produktówJak informuje Nikkei Asia, Apple wymaga od dostawców z Tajwanu uznania reguł dyktowanych przez Pekin. Dotyczy to produktów i komponentów przeznaczonych na rynek chiński. W tle jest premiera nowego iPhone’a.
0 3 0 0 0 9.08.2022Spadek nastrojów w handlu. Kupujemy więcej przy zbliżonej liczbie wizytDane M/platform z handlu tradycyjnego wskazują, że w lipcu kupowaliśmy więcej produktów niż w czerwcu przy zbliżonej liczbie wizyt. Podczas wizyty w sklepie płaciliśmy średnio 24,29 zł, więcej o 3,5% niż miesiąc temu.