0 1 0 18.05.2023Value Media przejmuje od Starcomu obsługę mediową marki FoxyBudżet marketingowy marki Foxy od domu mediowego Starcom przejęło Value Media. Zajmie się budowaniem strategii marki oraz planowania mediów.
1 1 0 18.05.2023Kolejna marka piwa krytykowana. Miller Lite oskarżany o brak wrażliwości wobec mężczyznAmerykański spot piwa Miller Lite (Molson Coors) z okazji Miesiąca Historii Kobiet oskarżono o podsycanie podziałów w duchu woke i niesprawiedliwe traktowanie mężczyzn. Właściciel marki tłumaczy, że spot miał cel społeczny wyrażony w humorystyczny sposób.
0 7 0 18.05.2023G-Shock ogłasza współpracę z raperem Januszem WalczukiemMarka zegarków G-Shock nawiązuje współpracę z idolem generacji Z – raperem Januszem Walczukiem. Działania z muzykiem są kolejnym elementem kampanii G-Shock 4.0 oraz Built Different.
0 3 1 17.05.2023W Kielcach studenci uniwersytetu mają MajonezaliaZamiast juwenaliów studenci Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach mają Majonezalia. To efekt współpracy uczelni z producentem Majonezu Kieleckiego, WSP „Społem”.
0 4 0 17.05.2023Magnifico z linią plakatów na rzecz wsparcia społeczności LGBT+Zespół kreatywny Magnifico Marketing & PR Consultants stworzył linię plakatów związanych ze społecznością LGBT+ oraz pracą samej agencji. Część dochodu ze sprzedaży kolorowych kolaży zostanie przekazana fundacji Cicha Tęcza.
0 1 0 17.05.2023SM Mlekpol rozpoczęła współpracę z agencją OpublikowaniOd kwietnia swoje działania z zakresu public relations Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol powierzyła agencji Opublikowani. Do jej zadań należą: realizacja strategii komunikacyjnej spółdzielni, prowadzenie biura prasowego oraz kontakt z dziennikarzami.
0 1 0 17.05.2023Canon Polska rozpoczął współpracę z agencją Clue PRCanon Polska powierzył agencji Clue PR obsługę public relations. Agencja odpowiada za realizację działań komunikacyjnych produktów i usług B2B oraz komunikację korporacyjną marki.
1 1 0 17.05.2023„Twoje wsparcie” – ruszyła nowa kobieca kampania marki SeniNajnowsza kampania marki Seni opowiada o sile kobiet widzianej przez pryzmat wytrzymałości. Porusza temat nietrzymania moczu, który podlega tabu. Kampania oparta została na wartościach i emocjach, a nie samych produktach.
0 1 0 17.05.2023Hand Made z komunikacją w mediach społecznościowych dla Allegro.czAgencja Hand Made wspiera serwis Allegro w komunikacji wdrażającej markę na rynek czeski.
0 5 0 17.05.2023Branża piwowarska zwiększyła aktywność przed majówką – badanie GemiusAdRealAktywność reklamowa w branży piwowarskiej charakteryzuje się sezonowością. Jednym z najgorętszych okresów jest dla niej zwykle m.in. czas majówki. Marki Należące zwiększają wówczas intensywność działań marketingowych. Analitycy Gemiusa przyjrzeli się danym z badania GemiusAdReal.