„Ideologia LGBT wyrasta z neomarksizmu”, czyli kolejny spot kampanii „Wolna szkoła” ze słowami ministra Czarnka
  • 1
  • 1
29.09.2021

„Ideologia LGBT wyrasta z neomarksizmu”, czyli kolejny spot kampanii „Wolna szkoła” ze słowami ministra Czarnka

Pojawił się drugi spot w ramach kampanii „Wolna szkoła” Sieci Organizacji Społecznych. Tym razem słowa ministra Przemysława Czarnka przywołuje nastoletnia dziewczynka. Dotyczą „ideologii LGBT”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.09.2021

Powstała Księga niwelowania barier legislacyjnych w gospodarce cyfrowej 2021

Dostępna jest Księga niwelowania barier legislacyjnych w gospodarce cyfrowej 2021, opracowana po raz czwarty przez koordynatorów legislacyjnych Izby Gospodarki Elektronicznej oraz konsultantów biznesowych z firm zrzeszonych w e-Izbie. Przedstawione zostały w niej główne problemy prawne, które utrudniają prowadzenie e-biznesu. 29 września podczas e-Izba Round Table omówione zostały najważniejsze bariery wyszczególnione w księdze, m.in. kwestie rozwiązań nierównych ram prawnych dla polskich i azjatyckich e-przedsiębiorców, problemy związane z gatekeeperami oraz kwestie dyrektywy Omnibus.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.09.2021

Polacy kupują coraz mniej mięsa. Rośnie popularność roślinnych zamienników – pokazuje badanie GfK

W pierwszej połowie 2021 r. nastroje konsumentów stopniowo wracają do poziomu sprzed pandemii. Kilka trendów może jednak pozostać z nami na dłużej. Jednym z nich jest stopniowe ograniczanie kupowania mięsa oraz częstsze wybieranie jego roślinnych zamienników. Większa troska o bezpieczeństwo sprawiła również, że chętniej kupujemy mięso w paczkach niż na wagę. Takie dane płyną z analiz „Panelu gospodarstw domowych” GfK Polonia.