PZU wybrało ID Advertising
  • 0
  • 1
29.09.2021

PZU wybrało ID Advertising

W przetargu PZU zwyciężyła agencja ID Advertising. Będzie obsługiwać ubezpieczyciela w zakresie BTL. Firmy nie ujawniają szczegółów podpisanej umowy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51092 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

29 września 2021

28 września 2021

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
28.09.2021

77% internautów kupuje online – pokazuje raport „e-Commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”

Odsetek Polaków robiących zakupy w Sieci wzrósł w stosunku do ubiegłego roku o 4 p.p. – tak wynika z najnowszej fali badania „e-Commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”. Raport przygotowany przez Gemiusa we współpracy z Izbą Gospodarki Elektronicznej ukazuje się po raz dziewiąty. W opracowaniu uwzględnione zostały zmiany zachowań e-konsumentów w związku z pandemią Covid-19.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.09.2021

Raport IAB Europe „Szersze znaczenie socjoekonomiczne i kulturowe reklamy ukierunkowanej w Europie”

Kiedy w Europie wybuchła pandemia Covid-19, ekonomiści przewidywali największe załamanie wydatków na reklamę od czasu wielkiej recesji z 1929 r. Do załamania jednak nie doszło – wydatki na reklamę cyfrową wzrosły o 6,3%. Jak podkreśla dr Daniel Knapp, główny ekonomista IAB Europe i autor najnowszego raportu, miniony rok był eksperymentem na żywym organizmie. W bardzo trudnych warunkach okazało się, że reklama cyfrowa ma nie tylko zasadnicze znaczenie dla gospodarki europejskiej, ale również dalej idącą wartość społeczną i kulturową. Tę często się pomija i nie uwzględnia się jej w konwencjonalnych statystykach.