E-mail marketing służy firmom do wysyłania newsletterów, autoresponderów oraz innych wiadomości. Tą drogą można dostarczać odbiorcom wiedzy, angażować ich, stymulować sprzedaż. Podobnie jest z wiadomościami tekstowymi (SMS). Warto się jednak zastanowić: czy wysyłka moich e-maili jest legalna?
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Nowelizacja ustawy o prawie telekomunikacyjnym
25 grudnia 2014 r. weszła w życie nowelizacja prawa telekomunikacyjnego. Często o tej dacie mówi się, że oznacza ona koniec spamu w Internecie. Art. 172 ust 1 znowelizowanego prawa brzmi następująco:
„zakazane jest używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego, chyba że abonent lub użytkownik końcowy uprzednio wyraził na to zgodę”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.