Espresso

28 września 2021

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
28.09.2021

77% internautów kupuje online – pokazuje raport „e-Commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”

Odsetek Polaków robiących zakupy w Sieci wzrósł w stosunku do ubiegłego roku o 4 p.p. – tak wynika z najnowszej fali badania „e-Commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”. Raport przygotowany przez Gemiusa we współpracy z Izbą Gospodarki Elektronicznej ukazuje się po raz dziewiąty. W opracowaniu uwzględnione zostały zmiany zachowań e-konsumentów w związku z pandemią Covid-19.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.09.2021

Raport IAB Europe „Szersze znaczenie socjoekonomiczne i kulturowe reklamy ukierunkowanej w Europie”

Kiedy w Europie wybuchła pandemia Covid-19, ekonomiści przewidywali największe załamanie wydatków na reklamę od czasu wielkiej recesji z 1929 r. Do załamania jednak nie doszło – wydatki na reklamę cyfrową wzrosły o 6,3%. Jak podkreśla dr Daniel Knapp, główny ekonomista IAB Europe i autor najnowszego raportu, miniony rok był eksperymentem na żywym organizmie. W bardzo trudnych warunkach okazało się, że reklama cyfrowa ma nie tylko zasadnicze znaczenie dla gospodarki europejskiej, ale również dalej idącą wartość społeczną i kulturową. Tę często się pomija i nie uwzględnia się jej w konwencjonalnych statystykach.

27 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.09.2021

Jak branża marketingowa reaguje na zmiany klimatyczne? Rusza rejestracja na XI edycję Cannes Lions Creative Comms Meeting

11 października o godzinie 18:00 w Concordia Design odbędzie się jedenaste spotkanie z cyklu Cannes Lions Creative Comms Meeting. Wydarzenie corocznie organizowane jest przez agencję Q&A Communications z Poznania, która w tym roku świętuje 20-lecie istnienia na rynku. Podczas panelu poruszone zostaną wątki związane ze zmianami klimatycznymi, a spotkanie odbędzie się pod hasłem „No Plan B”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.09.2021

Facebook wydaje oświadczenie na temat artykułu „The Wall Street Journal” o szkodliwym wpływie Instagrama

W połowie września „The Wall Street Journal” opublikował artykuł zatytułowany „Facebook knows Instagram is toxic for teen girls, company documents show”. Gazeta przedstawiła w nim wyniki dochodzenia pokazujące, że platforma społecznościowa przeprowadziła własne badania, które pokazały, że korzystanie z Instagrama pogłębiło problemy z postrzeganiem ciała u jednej na trzy nastolatki. Utajniła jednak te wyniki. Facebook wydał w tej sprawie oświadczenie. Zarzuca dziennikarzom, że dochodzenie było niedokładne, a wyniki zostały źle zinterpretowane.

Poprzednie Następne