Polacy kupują coraz mniej mięsa. Rośnie popularność roślinnych zamienników – pokazuje badanie GfK
  • 0
  • 1
29.09.2021

Polacy kupują coraz mniej mięsa. Rośnie popularność roślinnych zamienników – pokazuje badanie GfK

W pierwszej połowie 2021 r. nastroje konsumentów stopniowo wracają do poziomu sprzed pandemii. Kilka trendów może jednak pozostać z nami na dłużej. Jednym z nich jest stopniowe ograniczanie kupowania mięsa oraz częstsze wybieranie jego roślinnych zamienników. Większa troska o bezpieczeństwo sprawiła również, że chętniej kupujemy mięso w paczkach niż na wagę. Takie dane płyną z analiz „Panelu gospodarstw domowych” GfK Polonia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50894 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

29 września 2021

28 września 2021

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
28.09.2021

77% internautów kupuje online – pokazuje raport „e-Commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”

Odsetek Polaków robiących zakupy w Sieci wzrósł w stosunku do ubiegłego roku o 4 p.p. – tak wynika z najnowszej fali badania „e-Commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”. Raport przygotowany przez Gemiusa we współpracy z Izbą Gospodarki Elektronicznej ukazuje się po raz dziewiąty. W opracowaniu uwzględnione zostały zmiany zachowań e-konsumentów w związku z pandemią Covid-19.