Bayer wybrał MediaCom do globalnej obsługi mediowej
  • 0
  • 1
29.09.2021

Bayer wybrał MediaCom do globalnej obsługi mediowej

Bayer wybrał MediaCom (WPP) jako swoją globalną agencję medialną. Firma została wyłoniona w drodze przetargu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51112 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

29 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.09.2021

Polacy kupują coraz mniej mięsa. Rośnie popularność roślinnych zamienników – pokazuje badanie GfK

W pierwszej połowie 2021 r. nastroje konsumentów stopniowo wracają do poziomu sprzed pandemii. Kilka trendów może jednak pozostać z nami na dłużej. Jednym z nich jest stopniowe ograniczanie kupowania mięsa oraz częstsze wybieranie jego roślinnych zamienników. Większa troska o bezpieczeństwo sprawiła również, że chętniej kupujemy mięso w paczkach niż na wagę. Takie dane płyną z analiz „Panelu gospodarstw domowych” GfK Polonia.

28 września 2021