Muszkieterowie i kabanosy… nawet roślinne kabanosy. Kampania marki Tarczyński
  • 1
  • 7
11.06.2021

Muszkieterowie i kabanosy… nawet roślinne kabanosy. Kampania marki Tarczyński

„Kabanosy dla wszystkich. Przekąski dla każdego” – to hasło ogólnopolskiej kampanii reklamowej marki Tarczyński, rozpoczynającej się 11 czerwca. Najnowszy spot lidera kategorii kabanosów zrealizowany jest w filmowym stylu. Będzie emitowany we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych m.in. podczas najważniejszych meczów rozpoczynających się piłkarskich mistrzostw Europy. Kampania obejmie także kanały digital i sieci kinowe.

Najnowsza produkcja nawiązuje do motywu międzynarodowego, wprowadzonego we wcześniejszych reklamach Tarczyńskiego. Przekąskami polskiego producenta delektowali się już w spotach Brytyjczycy, Niemcy i Japończycy.  Film, w którym pojawiają się muszkieterowie i kabanosy, ma podkreślać różnorodność wyboru zapewnianą przez markę. W spocie oprócz mięsnych kabanosów pojawia się bowiem ich wersja „Bez kęsa mięsa” z nowej linii Rośl-Inne.

To jedna z naszych największych i najbardziej spektakularnych kampanii. Szacujemy, że najnowszy spot przynajmniej raz zobaczy aż 80% dorosłych Polaków, a co drugi z nich obejrzy go kilkakrotnie częściej w Internecie. Ta krótka i humorystyczna produkcja realizuje nasze najważniejsze cele: umocnienie pozycji lidera w kategorii kabanosów oraz utrwalanie wizerunku marki oferującej przekąski dla każdego, po które można sięgnąć o każdej porze dnia – mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu, dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński SA.

Decyzja o produkowaniu i promowaniu także bezmięsnych kabanosów podyktowana jest badaniami i obserwacjami rynku. Z raportów producenta wynika, że już 41% Polaków deklaruje chęć ograniczenia ilości spożywanego mięsa.

Będąc zdecydowanym liderem w kategorii kabanosów, z 65-procentowym udziałem w rynku, konsekwentnie inwestujemy w jej rozwój. Nie tylko poszerzamy ofertę o innowacyjne produkty w wygodnych opakowaniach, ale i kreujemy nowe okazje do konsumpcji. Z dumą mogę też powiedzieć, że od dłuższego czasu notujemy aż dwucyfrową dynamikę wzrostu. Te wyniki pokazują, że Polacy doceniają nasze starania i coraz częściej sięgają po różnorodne produkty marki Tarczyński, wybierając je jako alternatywę klasycznych słonych przekąsek – podsumowuje Tomasz Tarczyński.

W kampanii „Kabanosy dla wszystkich. Przekąski dla każdego” firma po raz kolejny stawia na budowanie rozpoznawalności i szeroki zasięg. Najważniejszym narzędziem komunikacji niezmiennie pozostaje telewizja. Spot będzie emitowany m.in. podczas najważniejszych transmisji z Euro – meczu otwarcia, meczu finałowego i wszystkich meczów grupowych Polaków. Muszkieterów z kabanosami można będzie też zobaczyć w kanałach digital i w spotach kinowych.

Letnia kampania rozpoczyna się 11 czerwca. Działaniom reklamowym jak zawsze towarzyszyć będzie zwiększona ekspozycja produktów Tarczyński w sklepach stacjonarnych i punktach sprzedaży.

Reklama została wyprodukowana przez Papaya Films na podstawie kreacji przygotowanej przez agencję Red8. Reżyserem spotu jest Piotr Janowski, a operatorem Michał Englert.

  • 7
Muszkieterowie i kabanosy… nawet roślinne kabanosy. Kampania marki Tarczyński

Muszkieterowie i kabanosy w kampanii marki Tarczyński

Muszkieterowie i kabanosy… nawet roślinne kabanosy. Kampania marki Tarczyński
Muszkieterowie i kabanosy… nawet roślinne kabanosy. Kampania marki Tarczyński
Muszkieterowie i kabanosy… nawet roślinne kabanosy. Kampania marki Tarczyński
Muszkieterowie i kabanosy… nawet roślinne kabanosy. Kampania marki Tarczyński
Muszkieterowie i kabanosy… nawet roślinne kabanosy. Kampania marki Tarczyński
Muszkieterowie i kabanosy… nawet roślinne kabanosy. Kampania marki Tarczyński

11 czerwca 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
11.06.2021

Krzywe buraki dostały drugą szansę jako nowości od Lidla, Kotlina i Krakusa

Pod koniec ubiegłego roku Polskę obiegła wiadomość o krzywych burakach wyhodowanych przez rolnika spod Łęczycy. Warzywa wyrosły w nieidealnych proporcjach i z tego powodu nie zostały dopuszczone do ogólnej sprzedaży. Marki Kotlin i Krakus we współpracy z siecią Lidl odkupiły od rolnika ponad 200 ton surowca, z którego stworzyły dwa produkty: ketchup warzywny i koncentrat barszczu. Produkty dostępne będą w sieci Lidl od 10 czerwca.