Polacy wracają do zwyczajów sprzed pandemii. Badanie GfK pokazuje wyhamowanie wzrostu handlu w branży spożywczej w pierwszym półroczu 2021
  • 0
  • 1
9.08.2021

Polacy wracają do zwyczajów sprzed pandemii. Badanie GfK pokazuje wyhamowanie wzrostu handlu w branży spożywczej w pierwszym półroczu 2021

Po 2020 r., który znacząco zmienił trendy i koszyki zakupowe, przyszła covidowa odwilż. Polscy konsumenci w części wracają do starych zwyczajów. Konsekwencją tego jest wyhamowanie sprzedaży produktów szybkozbywalnych oraz spożywczych w pierwszej połowie bieżącego roku. Wciąż chętnie odwiedzamy dyskonty, znów spożywamy posiłki poza domem, a także coraz większą uwagę zwracamy na zdrową dietę i ekologię. Takie są dane z analiz „Panelu gospodarstw domowych” GfK Polonia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54833 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 sierpnia 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.08.2021

Naklejki na brodawki piersiowe jako zachęta do nieosądzania i wyzbycia się wstydu. Pomysł producenta implantów piersi

Producent implantów piersiowych GC Aesthetics rozpoczął kampanię „More Summer and No More Nonsense” („Więcej lata, nigdy więcej bzdur”). Zachęca w niej kobiety, by w pełni cieszyły się latem, pokazując tyle ciała, ile chcą. Ponieważ pokazywanie kobiecych sutków jest zakazane na Facebooku i Instagramie, irlandzka marka oferuje sposób na ich przykrycie.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.08.2021

Trust is the new king w marketingu online – raport Lightscape i Visibly 2021

„Autentyczność, uczciwość i osobisty głos leżą u podstaw wielu sukcesów w Sieci” – to słowa Ricka Levine’a, autora „Manifestu Cluetrain” na temat końca ery tradycyjnego biznesu. Co o tym sądzi polski marketer? Z badania przeprowadzonego na zlecenie agencji Lightscape i marki Visibly wynika, że ośmiu na dziesięciu uważa zaufanie do marki za kluczowy aspekt w pozyskiwaniu odbiorców, szczególnie online.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
6.08.2021

Moralność finansowa Polaków w czasie pandemii. Badanie Związku Przedsiębiorstw Finansowych

Praca na czarno, płacenie gotówką bez rachunku, aby uniknąć VAT-u oraz przepisywanie majątku na rodzinę, aby uciec przed wierzycielami to zachowania, które na rynku finansowym spotykają się z największym społecznym przyzwoleniem – wynika z badania Związku Przedsiębiorstw Finansowych, pt. „Moralność finansowa Polaków 2021”. Wyniki wskazują na utrzymującą się dużą skłonność Polaków do nadużyć w obszarze finansów.