Grzegorz Krychowiak został budowlańcem w kampanii firmy Dom 3E
  • 1
  • 1
8.12.2020

Grzegorz Krychowiak został budowlańcem w kampanii firmy Dom 3E

Grzegorz Krychowiak został budowlańcem. W filmach prezentujących polską firmę technologiczną Dom 3E piłkarz buduje ścianę z elementów z naturalnego perlitu. Jednocześnie przekonuje: „Z Dom 3E wybudujesz swój wymarzony dom szybko i prosto. Bez zaprawy. Bez docieplenia. Bez szkodliwej chemii. Ekologicznie i energooszczędnie”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 grudnia 2020

7 grudnia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2020

Dzięki wydatkom na reklamę wideo oraz e-commerce globalny rynek reklamy wraca do formy szybciej, niż zakładano. Analiza agencji Zenith

Obecnie szacowany spadek wydatków na reklamę w 2020 r. wyniesie 7,5%. To mniej w porównaniu z lipcową prognozą zakładającą spadek o 9,1%. Sytuacja na rynku polskim jest nieco gorsza – najświeższe estymacje Zenithu zakładają spadek wydatków reklamowych o 9,3% względem roku poprzedniego. Przesunięcie globalnych wydatków reklamowych w kierunku reklamy e-commerce przyczyni się do globalnego wzrostu reklamy internetowej o 1,4%.