PKN Orlen przejmuje Polska Press
  • 0
  • 1
7.12.2020

PKN Orlen przejmuje Polska Press

PKN Orlen rozszerza działalność w obszarze mediowym. Koncern przejmuje Polska Press. Transakcja wpisuje się w strategiczne plany w zakresie wzmacniania sprzedaży detalicznej, w tym pozapaliwowej. Poprzez przejęcie grupy Polska Press od niemieckiej Verlagsgruppe Passau Capital Group koncern uzyska m.in. dostęp do 17,4 mln użytkowników Internetu i możliwość pozyskania nowych klientów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50265 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

7 grudnia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2020

Dzięki wydatkom na reklamę wideo oraz e-commerce globalny rynek reklamy wraca do formy szybciej, niż zakładano. Analiza agencji Zenith

Obecnie szacowany spadek wydatków na reklamę w 2020 r. wyniesie 7,5%. To mniej w porównaniu z lipcową prognozą zakładającą spadek o 9,1%. Sytuacja na rynku polskim jest nieco gorsza – najświeższe estymacje Zenithu zakładają spadek wydatków reklamowych o 9,3% względem roku poprzedniego. Przesunięcie globalnych wydatków reklamowych w kierunku reklamy e-commerce przyczyni się do globalnego wzrostu reklamy internetowej o 1,4%.