Związek Firm Public Relations zachęca, by zostać sygnatariuszem Kodeksu etyki PR - Marketing przy Kawie
Związek Firm Public Relations zachęca, by zostać sygnatariuszem Kodeksu etyki PR
  • 0
  • 1
7.12.2020

Związek Firm Public Relations zachęca, by zostać sygnatariuszem Kodeksu etyki PR

Związek Firm Public Relations tworzy otwartą listę sygnatariuszy Kodeksu etyki PR. Dokument może podpisać każdy specjalista public relations, któremu bliskie są wartości etyki i profesjonalizmu w wykonywanej pracy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56062 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 grudnia 2020