Jak przetrwać, a wręcz zbudować podstawy pod przyszły rozwój, gdy epidemia wymiotła klientów ze stacjonarnych sklepów, my zaś nie zadbaliśmy o przyczółki online? Jak szybko nadrobić braki? Autorka odnosi te kwestie do tytułowych branż, których firmy często nie decydowały się dotąd na obecność biznesową i komunikacyjną w internecie. Z przedstawionych rad może też jednak skorzystać wiele innych marek, które aż do niedawna mogły pozwalać sobie na „online’owe zaniechania”.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |