Jak dotrzeć do konsumentów w dobie kryzysu? Rozwiązania dla branży rolniczej, remontowej i budowlanej (ale nie tylko)Jak dotrzeć do konsumentów w dobie kryzysu? Rozwiązania dla branży rolniczej, remontowej i budowlanej (ale nie tylko)Jak dotrzeć do konsumentów w dobie kryzysu? Rozwiązania dla branży rolniczej, remontowej i budowlanej (ale nie tylko)Jak dotrzeć do konsumentów w dobie kryzysu? Rozwiązania dla branży rolniczej, remontowej i budowlanej (ale nie tylko)
Nie poddawaj się i nie zaprzestawaj komunikacji z klientami (źr. ARM)

Jak dotrzeć do konsumentów w dobie kryzysu? Rozwiązania dla branży rolniczej, remontowej i budowlanej (ale nie tylko)

Jak dotrzeć do konsumentów w dobie kryzysu? Rozwiązania dla branży rolniczej, remontowej i budowlanej (ale nie tylko)
Magdalena Napierała

Magdalena Napierała

-

social media specialist, Agencja Reklamowa Maciaszczyk

Magdalena Napierała

Magdalena Napierała

social media specialist
Agencja Reklamowa Maciaszczyk

W swojej pracy łączy perspektywę psychologiczną i filozoficzną ze światem marketingu. Na co dzień zajmuje się tworzeniem tekstów i koncepcji komunikacji w social mediach. Prowadzi też profile biznesowe na Facebooku i Instagramie.

Jak przetrwać, a wręcz zbudować podstawy pod przyszły rozwój, gdy epidemia wymiotła klientów ze stacjonarnych sklepów, my zaś nie zadbaliśmy o przyczółki online? Jak szybko nadrobić braki? Autorka odnosi te kwestie do tytułowych branż, których firmy często nie decydowały się dotąd na obecność biznesową i komunikacyjną w internecie. Z przedstawionych rad może też jednak skorzystać wiele innych marek, które aż do niedawna mogły pozwalać sobie na „online’owe zaniechania”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się