Telewizja i wideomarketing w dobie Covid-19. Trzy trendy, które wymusiła pandemiaTelewizja i wideomarketing w dobie Covid-19. Trzy trendy, które wymusiła pandemiaTelewizja i wideomarketing w dobie Covid-19. Trzy trendy, które wymusiła pandemiaTelewizja i wideomarketing w dobie Covid-19. Trzy trendy, które wymusiła pandemia
Oglądamy w TV lub na platformach streamingowych. Coraz częściej na tych drugich (fot. Pixabay)

Telewizja i wideomarketing w dobie Covid-19. Trzy trendy, które wymusiła pandemia

Telewizja i wideomarketing w dobie Covid-19. Trzy trendy, które wymusiła pandemia
Emil Krzemiński

Emil Krzemiński

-

B2B sales & marketing team manager, Listonic

Emil Krzemiński

Emil Krzemiński

B2B sales & marketing team manager
Listonic

W firmie pracuje od 7 lat, odpowiadając za prowadzenie działań z zakresu marketingu oraz kontakt z klientami. Prowadzi projekty reklamowe dla polskich i międzynarodowych firm takich jak Danone, Coca-Cola, Haribo, Procter & Gamble czy Kompania Piwowarska.

Mija już kilka miesięcy, odkąd znacznie więcej czasu niż kiedyś spędzamy w domu. Rozrywką wielu osób stało się oglądanie telewizji, jak i treści wideo online. Branża filmowa i telewizyjna musi więc testować nowe rozwiązania w zakresie dystrybucji materiałów. Chodzi o zaspokojenie już i tak wysokich wymagań odbiorców. To prawda, że sporo nowych zjawisk na rynku, m.in. w zakresie dystrybucji filmów, wymusiła lub przyspieszyła pandemia. Trzeba jednak nastawić się na to, że trendy te się umocnią.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się