Mija już kilka miesięcy, odkąd znacznie więcej czasu niż kiedyś spędzamy w domu. Rozrywką wielu osób stało się oglądanie telewizji, jak i treści wideo online. Branża filmowa i telewizyjna musi więc testować nowe rozwiązania w zakresie dystrybucji materiałów. Chodzi o zaspokojenie już i tak wysokich wymagań odbiorców. To prawda, że sporo nowych zjawisk na rynku, m.in. w zakresie dystrybucji filmów, wymusiła lub przyspieszyła pandemia. Trzeba jednak nastawić się na to, że trendy te się umocnią.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |