0 1 0 22.11.2021Sprawny.marketing rusza z jobboardem dla branży marketingowejRuszył jobboard.sprawny.marketing – specjalistyczny serwis z ogłoszeniami o pracę dla marketingu, e-commerce i nowoczesnej sprzedaży.
0 3 1 19.11.2021Logo belgijskich linii lotniczych jak logo Gazety.plBelgijskie linie lotnicze Brussels Airlines zaprezentowały swoje nowe logo. Znak jest łudząco podobny do tego, którego od sześciu lat używa portal Gazeta.pl.
0 1 0 19.11.2021Robert Korzeniowski ambasadorem marki WeNetCzterokrotny mistrz olimpijski, trzykrotny mistrz świata i dwukrotny mistrz Europy Robert Korzeniowski rozpoczyna współpracę z marką WeNet. Sportowiec stał się oficjalnym partnerem brandu. Doradcy internetowi zaprojektują i poprowadzą m.in. jego nową stronę internetową.
0 1 0 19.11.2021Facebook testuje nowe ograniczenia dotyczące wyświetlania reklam i kontrolowania treściTrwa debata na temat potencjalnie negatywnego wpływu algorytmu facebookowego News Feeda na szersze nawyki związane z konsumpcją treści. W tym czasie firma Marka Zuckerberga testuje szereg nowych opcji kontroli treści zarówno dla osób fizycznych, jak i reklamodawców. Dzięki nim internauci mają zyskać wpływ na to, co widzą w serwisie. Z kolei marki być może będą mogły w końcu uniknąć niechcianych kontekstów.
0 1 0 19.11.2021Prawie 80 proc. Polaków przedkłada jakość żywności nad cenę – wynika z badania DeloitteWiększość konsumentów w Europie, robiąc zakupy w supermarkecie, częściej kieruje się aspektem zdrowotnym niż ceną produktów. Jak pokazuje raport „The Conscious Consumer” firmy doradczej Deloitte, 64 proc. respondentów deklaruje, że w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy zaczęło bardziej interesować się wpływem spożywanych produktów na zdrowie. Liderem pod tym względem są Polacy. Wśród nich niemal 75 proc. deklaruje, że częściej sięga po owoce i warzywa, a prawie 60 proc. ograniczyło w ostatnim roku spożycie alkoholu. Częściej niż inne nacje jesteśmy także gotowi zapłacić więcej za żywność dobrej jakości.
0 1 0 19.11.2021Apple, Amazon, Microsoft w 2021 r. ponownie na szczycie rankingu InterbrandInterbrand opublikował ranking stu najcenniejszych marek świata. Na podium, podobnie jak w roku poprzednim znalazły się Apple, Amazon i Microsoft. W tym roku jednak ich wzrost wartości był niższy.
1 1 0 19.11.2021Stowarzyszenie Mali Bracia Ubogich znów zachęca: „Podaruj Wigilię”Stowarzyszenie Mali Bracia Ubogich co roku przeprowadza akcję fundraisingową „Podaruj Wigilię”. Jej celem jest zebranie środków na kolacje wigilijne dla osamotnionych seniorów. Tegoroczna kampania „Podaruj Wigilię” dotyka problemu samotności osób starszych i bycia anonimowym.
0 2 0 19.11.2021Philips promuje maszynkę OneBlade First Shave, angażując graczyPhilips One Blade First Shave to nowa maszynka do golenia kierowana do nastolatków, którzy dopiero zaczynają przygodę z goleniem. W ramach kampanii promocyjnej marka zdecydowała się na aktywację skierowaną do środowiska gier i wspólnie z influencerami rzuciła graczom wyzwanie sprawdzenia funkcji maszynki. Do współpracy zaproszono kilku influencerów związanych z grą „Fortnite”.
0 1 0 18.11.2021Apple po latach sprzeciwu pozwoli na samodzielną naprawę telefonów i komputerówFirma Apple ogłosiła, że pozwoli właścicielom sprzętu jej marki samodzielnie go naprawiać. Program Self Service Repair zapewni też dostęp do części zamiennych, instrukcji i narzędzi niezbędnych do napraw.
1 1 1 18.11.2021Antyszczepionkowcy skarżą świąteczną reklamę Tesco ze św. Mikołajem z covidowym certyfikatemTesco rozpoczęło w Wielkiej Brytanii świąteczną kampanię reklamową. W jednej ze scen święty Mikołaj okazuje do kontroli covidowy certyfikat. Z tego powodu ruchy antyszczepionkowe zaskarżyły reklamę do Advertising Standards Authority.