Dzięki wydatkom na reklamę wideo oraz e-commerce globalny rynek reklamy wraca do formy szybciej, niż zakładano. Analiza agencji Zenith
  • 0
  • 2
7.12.2020

Dzięki wydatkom na reklamę wideo oraz e-commerce globalny rynek reklamy wraca do formy szybciej, niż zakładano. Analiza agencji Zenith

Obecnie szacowany spadek wydatków na reklamę w 2020 r. wyniesie 7,5%. To mniej w porównaniu z lipcową prognozą zakładającą spadek o 9,1%. Sytuacja na rynku polskim jest nieco gorsza – najświeższe estymacje Zenithu zakładają spadek wydatków reklamowych o 9,3% względem roku poprzedniego. Przesunięcie globalnych wydatków reklamowych w kierunku reklamy e-commerce przyczyni się do globalnego wzrostu reklamy internetowej o 1,4%.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50878 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

7 grudnia 2020