Buty, które nosisz, lecz nigdy ich nie kupisz. Branża zastanawia się nad przyszłością obuwiaButy, które nosisz, lecz nigdy ich nie kupisz. Branża zastanawia się nad przyszłością obuwiaButy, które nosisz, lecz nigdy ich nie kupisz. Branża zastanawia się nad przyszłością obuwiaButy, które nosisz, lecz nigdy ich nie kupisz. Branża zastanawia się nad przyszłością obuwia
Buty sportowe za 30 dolarów. Miesięcznie (źr. On Running)

Buty, które nosisz, lecz nigdy ich nie kupisz. Branża zastanawia się nad przyszłością obuwia

Buty, które nosisz, lecz nigdy ich nie kupisz. Branża zastanawia się nad przyszłością obuwia
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Giganci branży obuwia sportowego spektakularnie rozwijają sprzedaż online w sytuacji związanej z koronawirusem. Sama sprzedaż to jednak nie wszystko. Znane marki potykają się w kwestiach ekologicznych, a w zakresie dystrybucji zaczynają eksplorować możliwości... oferowania butów na subskrypcję.

Koniec września. Nike ogłasza wyniki sprzedażowe z ostatniego kwartału, w którym nastąpiły wydarzenia bez precedensu. Niektórzy przecierają oczy ze zdumienia. Firma utrzymała obrót na stałym poziomie, choć wiele jej sklepów stacjonarnych zostało przecież zamkniętych. Nike utrzymał się na powierzchni dzięki wzrostowi sprzedaży online o 83 proc.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się