Giganci branży obuwia sportowego spektakularnie rozwijają sprzedaż online w sytuacji związanej z koronawirusem. Sama sprzedaż to jednak nie wszystko. Znane marki potykają się w kwestiach ekologicznych, a w zakresie dystrybucji zaczynają eksplorować możliwości... oferowania butów na subskrypcję.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Koniec września. Nike ogłasza wyniki sprzedażowe z ostatniego kwartału, w którym nastąpiły wydarzenia bez precedensu. Niektórzy przecierają oczy ze zdumienia. Firma utrzymała obrót na stałym poziomie, choć wiele jej sklepów stacjonarnych zostało przecież zamkniętych. Nike utrzymał się na powierzchni dzięki wzrostowi sprzedaży online o 83 proc.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.