Czy konsultant na live czacie może mieć przewagę nad czatbotem? Jak prowadzić rozmowy na komunikatorach firmowych?Czy konsultant na live czacie może mieć przewagę nad czatbotem? Jak prowadzić rozmowy na komunikatorach firmowych?Czy konsultant na live czacie może mieć przewagę nad czatbotem? Jak prowadzić rozmowy na komunikatorach firmowych?Czy konsultant na live czacie może mieć przewagę nad czatbotem? Jak prowadzić rozmowy na komunikatorach firmowych?
Robot kontra człowiek jako konsultant na live czacie. Kto wygrywa? (fot. Pixabay)

Czy konsultant na live czacie może mieć przewagę nad czatbotem? Jak prowadzić rozmowy na komunikatorach firmowych?

Czy konsultant na live czacie może mieć przewagę nad czatbotem? Jak prowadzić rozmowy na komunikatorach firmowych?
Kinga Zehner

Kinga Zehner

-

sales and marketing consultant, Conture

Kinga Zehner

Kinga Zehner

sales and marketing consultant
Conture

W agencji content marketingu i copywritingu odpowiada za kontakt z klientami i wsparcie działań handlowych oraz marketingowych. W pracy ceni różnorodność zadań oraz możliwość poszerzania swoich kompetencji. Z wykształcenia dziennikarka, prywatnie miłośniczka słabych filmów i gier komputerowych z początku wieku.

Podstawą sukcesu w biznesie jest zbudowanie zaufania, a następnie nawiązanie trwałej relacji z potencjalnym nabywcą. Dlatego tak ważne jest, aby od samego początku procesu handlowego rzetelnie obsługiwać każdego klienta oraz próbować nawiązać z nim nić porozumienia. Co zatem lepiej zrobić? Zainwestować w czatbota czy w dobrze wyszkolonego konsultanta, który będzie prowadził obsługę na live czacie?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się