Czy konsultant na live czacie może mieć przewagę nad czatbotem? Jak prowadzić rozmowy na komunikatorach firmowych?Czy konsultant na live czacie może mieć przewagę nad czatbotem? Jak prowadzić rozmowy na komunikatorach firmowych?Czy konsultant na live czacie może mieć przewagę nad czatbotem? Jak prowadzić rozmowy na komunikatorach firmowych?Czy konsultant na live czacie może mieć przewagę nad czatbotem? Jak prowadzić rozmowy na komunikatorach firmowych?
Robot kontra człowiek jako konsultant na live czacie. Kto wygrywa? (fot. Pixabay)

Czy konsultant na live czacie może mieć przewagę nad czatbotem? Jak prowadzić rozmowy na komunikatorach firmowych?

Czy konsultant na live czacie może mieć przewagę nad czatbotem? Jak prowadzić rozmowy na komunikatorach firmowych?
Kinga Zehner

Kinga Zehner

-

content marketing & SEO specialist, Conture

Kinga Zehner

Kinga Zehner

content marketing & SEO specialist
Conture

Koordynuje pracę zespołu korektorów i copywriterów. Dba o utrzymanie wysokiej jakości treści oraz dopasowanie wytycznych do projektów. W pracy stawia na kreatywność połączoną z dokładnością i terminowością. Prywatnie miłośniczka escape roomów oraz gier komputerowych z początku wieku. Z wykształcenia dziennikarka.

Podstawą sukcesu w biznesie jest zbudowanie zaufania, a następnie nawiązanie trwałej relacji z potencjalnym nabywcą. Dlatego tak ważne jest, aby od samego początku procesu handlowego rzetelnie obsługiwać każdego klienta oraz próbować nawiązać z nim nić porozumienia. Co zatem lepiej zrobić? Zainwestować w czatbota czy w dobrze wyszkolonego konsultanta, który będzie prowadził obsługę na live czacie?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja