Spora grupa klientów chce przekazywać markom swoje opinie o nich, a także pomysły na rozwój i usprawnienia. Oczekują jednak, że to marki wykażą inicjatywę, zachęcając do tego i ułatwiając związaną z tym komunikację. Czy to wygórowane oczekiwania?Polscy konsumenci mówią o swoich zakupach, kupowanych markach, używanych produktach. I to mówią dużo. 51% internautów dzieli się na co dzień doświadczeniami zakupowymi. Robią to zwykle:
poprzez formularze internetowe (37%),
w mediach społecznościowych na swoim wallu, tagując nazwę marki lub produktu (29%),
na wallu danej marki (26%),
na forach (23%).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.