Wpływ pandemii na SEO. Jak Covid-19 zmienia działania pozycjonerskie?Wpływ pandemii na SEO. Jak Covid-19 zmienia działania pozycjonerskie?Wpływ pandemii na SEO. Jak Covid-19 zmienia działania pozycjonerskie?Wpływ pandemii na SEO. Jak Covid-19 zmienia działania pozycjonerskie?
Zmiana zainteresowań użytkowników online jest widoczna (fot. Pixabay)

Wpływ pandemii na SEO. Jak Covid-19 zmienia działania pozycjonerskie?

Wpływ pandemii na SEO. Jak Covid-19 zmienia działania pozycjonerskie?
Adrianna Napiórkowska

Adrianna Napiórkowska

-

senior SEO specialist, Up & More

Adrianna Napiórkowska

Adrianna Napiórkowska

senior SEO specialist
Up & More

Ma 8-letnie doświadczenie zawodowe. Karierę rozpoczynała w agencji Emarketing Experts jako młodszy specjalista SEO. Była też account managerem w They.pl, prowadząc projekty marketingu 360°. Pracowała dla firm z sektora finansowego, e-commerce oraz usług realizowanych przez mikroprzedsiębiorstwa. Absolwentka administracji na Politechnice Warszawskiej.

Działania SEO pomimo trwającej pandemii realizowane są nieprzerwanie, a jednak ruch organiczny na wielu stronach spada. Odczuwalne jest to przede wszystkim w kontekście usług świadczonych stacjonarnie, choćby takich jak prywatne parkingi w dużych miastach. Z drugiej strony e-sklepy mogą przeżywać rozkwit. Jeśli chodzi o reklamę online, obserwujemy lawinę ogłaszanych zniżek i promocji zwłaszcza w branży mody. Jak taka dwoistość wpływa na działania pozycjonerskie?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się